Zajączkowo Lubawskie - Nowe Miasto Lubawskie - Iława
Moderator: bastard
Zajączkowo Lubawskie - Nowe Miasto Lubawskie - Iława
W temacie tym będą plany z nieistniejącej linii Zajączkowo Lubawskie – Nowe Miasto Lubawskie oraz Tama Brodzka – Iława. Z tej drugiej linii mam tylko plany ze stacji leżących w granicach województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Na początek plan schematyczny stacji Zajączkowo Lubawskie ( z 1951 r, ) z nieistniejącym układem torowym w kierunku Nowego Miasta Lubawskiego. Szkic wykonany na bazie tego planu zamieściłem w temacie Żurawik, studnia pulsometru w dziale Kolejowe muzeum.
Na początek plan schematyczny stacji Zajączkowo Lubawskie ( z 1951 r, ) z nieistniejącym układem torowym w kierunku Nowego Miasta Lubawskiego. Szkic wykonany na bazie tego planu zamieściłem w temacie Żurawik, studnia pulsometru w dziale Kolejowe muzeum.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nowe Miasto Lubawskie Południe
Następny plan z linii Zajączkowo Lubawskie - Nowe Miasto Lubawskie.
Tym razem plan schematyczny srk z pokazaniem wszystkich przystanków oraz układu torowego stacji handlowej Nowe Miasto Lubawskie Południe.
Tym razem plan schematyczny srk z pokazaniem wszystkich przystanków oraz układu torowego stacji handlowej Nowe Miasto Lubawskie Południe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nowe Miasto Lubawskie
Ponizej plan schematyczny stacji Nowe Miasto Lubawskie. Jakość kopii nie jest najlepsza. Oryginał ( matryca wykonana na kalce technicznej ) była juz podniszczona i poklejona, stąd kopia ( z której wykonałem skan ) jest w słabej jakości. Jednak myślę, że sporo szczegółów można na tym planie odnaleźć.
Wkrótce zamieszczę plan z urządzeniami srk z tej stacji - jakość będzie lepsza.
Wkrótce zamieszczę plan z urządzeniami srk z tej stacji - jakość będzie lepsza.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nowe Miasto Lubawskie - srk
Następne plany stacji Nowe Miasto Lubawskie – tym razem z urządzeniami srk (w lepszej jakości).
Pierwszy to plan z dodatkowo pokazanymi aparatami blokowymi obu nastawni oraz opisami przebiegów, drugi pokazuje przebiegi tras kablowych i pędniowych.
Pierwszy to plan z dodatkowo pokazanymi aparatami blokowymi obu nastawni oraz opisami przebiegów, drugi pokazuje przebiegi tras kablowych i pędniowych.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nowe Miasto Lubawskie - nastawnia dysponująca
Poniżej dwa pochodzące z 1958 r. plany budynku nastawni dysponującej na stacji Nowe Miasto Lubawskie.
Wg opisów z tabelki są to projekty techniczno-robocze. Nie udało mi się ustalić czy dotyczą budowy nowego budynku, czy też remontu istniejącego.
Wg opisów z tabelki są to projekty techniczno-robocze. Nie udało mi się ustalić czy dotyczą budowy nowego budynku, czy też remontu istniejącego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zajączkowo Lubawskie - srk
W uzupełnieniu do pierwszwgo postu - 4 plany stacji Zajączkowo Lubawskie związane z branżą srk - wszystkie z układem torowym w kierunku Nowego Miasta Lubawskiego:
1. plan urzadzeń srk z tablicą zależności
2. plan pędniowy
3. plan kablowy
4. plan świetlny
Wszystkie plany były skanowane z oryginalnych matryc kreślonych na kalce technicznej. Trudno jest określić stan aktualności poszczególnych planów - wykreślonych w 1954 r. - widać na nich, że część danych została usunięta (wydrapana). Jedynie plan świetlny wykreślony w 1979 r. wydaje się, że nie był przerabiany.
1. plan urzadzeń srk z tablicą zależności
2. plan pędniowy
3. plan kablowy
4. plan świetlny
Wszystkie plany były skanowane z oryginalnych matryc kreślonych na kalce technicznej. Trudno jest określić stan aktualności poszczególnych planów - wykreślonych w 1954 r. - widać na nich, że część danych została usunięta (wydrapana). Jedynie plan świetlny wykreślony w 1979 r. wydaje się, że nie był przerabiany.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kurzętnik
Poniżej trzy plany byłej stacji Kurzętnik:
1. Plan schematyczny stacji
2. Plan schematyczny urzadzeń srk z aparatem blokowym
3. Plan pędniowy i kablowy
1. Plan schematyczny stacji
2. Plan schematyczny urzadzeń srk z aparatem blokowym
3. Plan pędniowy i kablowy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Szramowo i bocznica w Głęboczku Wielkim
Poniżej 2 plany stacji Szramowo - zamknietej dla potrzeb techniczno-ruchwych w dniu 06 lisopada 1993 r. o godz. 10.05:
1. plan schematyczny urządzeń srk z tablicą przebiegów
2. plan pędniowy
Dodatkowo plan schematyczny urządzeń srk stacji zakładowej (bocznicy kolejowej) dla Zakładu Produkcji Kruszywa w Głęboczku Wielkim. Jest to projekt techniczny budowy tej bocznicy z 1960 r.
1. plan schematyczny urządzeń srk z tablicą przebiegów
2. plan pędniowy
Dodatkowo plan schematyczny urządzeń srk stacji zakładowej (bocznicy kolejowej) dla Zakładu Produkcji Kruszywa w Głęboczku Wielkim. Jest to projekt techniczny budowy tej bocznicy z 1960 r.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Radomno
Kolejna stacja z tej linii to stacja handlowa Radomno – położona w km 29,694.
Poniżej trzy plany srk z tej stacji:
1. Plan schematyczny urządzeń bezpieczeństwa i tablica zależności z 1958 r.
2. Plan schematyczny i tablica zależności z 1966 r. (stan aktualizacji z 1984 r.)
3. Plan pędniowy i kablowy z 1974 r. (stan aktualizacji z 1984 r.)
Dodatkowo zamieszczam 6-stronicowy Regulamin obsługi stacji datowany na dzień 4 maja 1949 r.
Poniżej trzy plany srk z tej stacji:
1. Plan schematyczny urządzeń bezpieczeństwa i tablica zależności z 1958 r.
2. Plan schematyczny i tablica zależności z 1966 r. (stan aktualizacji z 1984 r.)
3. Plan pędniowy i kablowy z 1974 r. (stan aktualizacji z 1984 r.)
Dodatkowo zamieszczam 6-stronicowy Regulamin obsługi stacji datowany na dzień 4 maja 1949 r.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bratian
I ostatnie plany z tej linii – tym razem dotyczące przystanku osobowego i ładowni Bratian położonego w km 24,203.
Poniżej dwa plany:
1. schematyczny – z aktualizacją w 2007 r.
2. schematyczny srk – z 1958 r. ( stan aktualizacji na dzień 02.02.1976 r. )
Poniżej dwa plany:
1. schematyczny – z aktualizacją w 2007 r.
2. schematyczny srk – z 1958 r. ( stan aktualizacji na dzień 02.02.1976 r. )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jajkowo
Jeszcze jeden plan z tej linii.
W km 4,169 znajdowała się stacja handlowa Jajkowo - później przystanek osobowy.
Poniżej plan sytuacyjny srk z tablicami kluczowymi wykonany w 1947 r. z pieczątką o zgodności ze stanem faktycznym z 1984 r.
Wg. zapisu odręcznego na planie - likwidacja bocznicy (razem z urządzeniami srk) nastąpiła 18 lipca 1985 r.
W km 4,169 znajdowała się stacja handlowa Jajkowo - później przystanek osobowy.
Poniżej plan sytuacyjny srk z tablicami kluczowymi wykonany w 1947 r. z pieczątką o zgodności ze stanem faktycznym z 1984 r.
Wg. zapisu odręcznego na planie - likwidacja bocznicy (razem z urządzeniami srk) nastąpiła 18 lipca 1985 r.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.