Remont Linii 207 odc. Gardeja - Rogóźno Pom
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
Remont Linii 207 odc. Gardeja - Rogóźno Pom
Na stacji Gardeja stoją platformy ze staroużytecznymi podkładami betonowymi (INBK7?), pociąg roboczy z wagonami mieszkalnymi i sprzętem do napraw torowych. Remont jest przewidziany do granicy województwa Kuj-Pomorskiego.
pytanie
Jaki zakres remontu jest przewidziany?
Jaka przewidziana jest prędkość docelowa i czy będzie wprowadzona korekta szybkości do nowego rozkładu jazdy 2007/2008
Czy woj. Kuj-Pom przewiduje remont swojego odcinka?
pytanie
Jaki zakres remontu jest przewidziany?
Jaka przewidziana jest prędkość docelowa i czy będzie wprowadzona korekta szybkości do nowego rozkładu jazdy 2007/2008
Czy woj. Kuj-Pom przewiduje remont swojego odcinka?
Piotrek
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
Ciągła wymiana 1500 szt. podkładów metodą - niestety - wojskową (ten kto płaci, ten stawia warunki).Piotrek pisze: Jaki zakres remontu jest przewidziany?
100 km/hPiotrek pisze: Jaka przewidziana jest prędkość docelowa...
Nie. Dopiero po "normalnej" NG, którą zgłosiłem do planu na 2008 r.Piotrek pisze:...czy będzie wprowadzona korekta szybkości do nowego rozkładu jazdy 2007/2008
L.L.
Re: Remont Linii 207 odc. Gardeja - Rogóźno Pom
Jakby na tej linii miało jeździć Pcc to pewnie marszałek by sypnął kasą na remont, lecz tu na szczęście zostają PKP PR.Piotrek pisze: Czy woj. Kuj-Pom przewiduje remont swojego odcinka?
I słyszałem że tylko ograniczenie 10 km/h ma być usunięte.
Dziś z Piotrkiem (autor tego tematu) wybraliśmy się do Gardei, aby sprawdzić jak mają się przygotowania do remontu nawierzchni.
Na stacji stał rząd wagonów ze staro-użytecznymi podkładami, z ostatniego zostały już one wyładowane.
Były również wagony dla pracowników, plasser, 2 koparki i drezyna.
Wybraliśmy się także na szlak w kierunku Rogóźna, aby sprawdzić jakie prace zostały wykonane. Tutaj zdjęcie stacji od południa.
Podczas marszu badaliśmy stan aktualnej nawierzchni, który był fatalny. Spróchniałe podkłady, niedokręcone śruby, krzywe i popękane szyny. W końcu nie ma się czemu dziwić skoro większość podkładów pochodzi z 1968 roku, a szyny pamiętają czasy II wojny światowej.
Od granicy IZ Gdańsk w kierunku stacji Gardeja układane są wzdłuż tory betonowe podkłady po których już niedługo będą jeździły pociągi z większymi prędkościami niż 30km/h.
Na stacji stał rząd wagonów ze staro-użytecznymi podkładami, z ostatniego zostały już one wyładowane.
Były również wagony dla pracowników, plasser, 2 koparki i drezyna.
Wybraliśmy się także na szlak w kierunku Rogóźna, aby sprawdzić jakie prace zostały wykonane. Tutaj zdjęcie stacji od południa.
Podczas marszu badaliśmy stan aktualnej nawierzchni, który był fatalny. Spróchniałe podkłady, niedokręcone śruby, krzywe i popękane szyny. W końcu nie ma się czemu dziwić skoro większość podkładów pochodzi z 1968 roku, a szyny pamiętają czasy II wojny światowej.
Od granicy IZ Gdańsk w kierunku stacji Gardeja układane są wzdłuż tory betonowe podkłady po których już niedługo będą jeździły pociągi z większymi prędkościami niż 30km/h.
-
- Pospieszny
- Posty: 128
- Rejestracja: 18 lip 2007, 21:42
- Lokalizacja: Lodz/Warszawa
- Kontakt:
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
Proszę o to zapytać przedstawiciela państwa (ministra, premiera...).manuel pisze:To czemu szanowny panie Leszku państwo kasy nie da na odcinek w gorszym stanie??
Ja jestem inżynierem, a nie politykiem i nie znam mechanizmów rządzących rozdziałem środków budżetowych. Nie znam również szczegółów dotyczących polityki transportowej państwa. W mej pracy zawodowej staram się jak najmądrzej i jak najefektywniej wydawać środki, które mi przydzielą.
L.L.