[pr] Lipusz - Bytów - zamykamy chociaż przewozy rosną ...
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
-
- Towos
- Posty: 30
- Rejestracja: 11 gru 2005, 12:19
- Lokalizacja: Gdynia- Bory Tucholskie
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
Jak nie znasz sprawy, to chociaż BZDUR nie wypisuj.Lechu pisze:... znalazły się pieniądze na remont bezsensownych odcinków...
(Czyżby i to forum miało zostać opanowane przez dyletantów typu misc.oszołom.kolej... ??)
A o Lipuszu - jeśli masz choć CIUT oleju w głowie, to pomyśl sam: płacić ludziom (dyżurnym ruchu) za "nic nie robienie"...
Nie znam firmy, któa pozwala sobie na taki luksus.
L.L.
-
- Towos
- Posty: 30
- Rejestracja: 11 gru 2005, 12:19
- Lokalizacja: Gdynia- Bory Tucholskie
A waśnie Panie Leszku, po co owe odcinki o których pisał Lechu są remontowane?? A jeśli chodzi o linie do Bytowa to troche szkoda tej lini ale faktycznie jest zópełnie niepotrzebna.... dyskusja na sobotnim spotkaniu mnie do tego szczerze przekonała....
Poszukuję wszystkiego o lini 215, stacji Czersk oraz Magistrali Węglowej.
- Adam Dąbrowski
- DYŻURNY RUCHU
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że ta linia jest zupełnie niepotrzebna. To jest już przesadne określenie. Gdyby była zupełnie niepotrzebna, to nikt by tam nie chciał jeździć i żadnej dyskusji w takim wątku jak ten by nie było.Mateusz Rogowski pisze:A waśnie Panie Leszku, po co owe odcinki o których pisał Lechu są remontowane?? A jeśli chodzi o linie do Bytowa to troche szkoda tej lini ale faktycznie jest zópełnie niepotrzebna.... dyskusja na sobotnim spotkaniu mnie do tego szczerze przekonała....
Problem polega na tym, że ta linia komuś jest potrzebna, nie ma jednak wystarczających pieniędzy na jej utrzymanie, a właściwie remont.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
Jeśli chodzi o linię do Bytowa:
A jednak nie jest NIKOMU potrzebna oprócz dwóch PRYWATNYCH zakładów przemysłowych, które chciałyby aby PAŃSTWO wyremontowało tor, aby oni mogli tanio przewieźć nim tyle w ciągu roku, ile przewozi się przez Pruszcz Gdański w ciągu JEDNEJ DOBY.
Ani te firmy, ani samorząd NIE WYRAZIŁY NAJMNIEJSZEJ OCHOTY na przejęcie majątku, który dla PLK staje się w takich okolicznościach po prostu zbędny.
Zaś co do linii nr 228 i toru 201 na st. Gdynia Port:
Pieniądze na te remonty pochodzą z funduszy celowych Ministerstwa Obrony Narodowej i nic do tego nie ma PLK, która decyzją Ministra została wyznaczone do pełnienia funkcji inwestora zastępczego z racji sprawowania zarządu nad tymi torami.
A jednak nie jest NIKOMU potrzebna oprócz dwóch PRYWATNYCH zakładów przemysłowych, które chciałyby aby PAŃSTWO wyremontowało tor, aby oni mogli tanio przewieźć nim tyle w ciągu roku, ile przewozi się przez Pruszcz Gdański w ciągu JEDNEJ DOBY.
Ani te firmy, ani samorząd NIE WYRAZIŁY NAJMNIEJSZEJ OCHOTY na przejęcie majątku, który dla PLK staje się w takich okolicznościach po prostu zbędny.
Zaś co do linii nr 228 i toru 201 na st. Gdynia Port:
Pieniądze na te remonty pochodzą z funduszy celowych Ministerstwa Obrony Narodowej i nic do tego nie ma PLK, która decyzją Ministra została wyznaczone do pełnienia funkcji inwestora zastępczego z racji sprawowania zarządu nad tymi torami.
L.L.
Witam serdecznie.Leszek Lewiński pisze:[ciach]NIKT nie chce finansować przewozów na trasie do Bytowa (oprócz tej jednej bocznicy "Prefabetu" z 1 pociągiem w dobie)[również ciach]
Mówimy tu tylko o Prefabecie, a do Ugoszczy Lotos nie ma zamiru jeździć? O ile się nie mylę, to ten sam kierunek...?
Pozdrawiam, Kolins
Kolins
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda