Poznań - Skandawa
Moderator: bastard
Poznań - Skandawa
Poniżej plan schematyczny (drogowy) stacji Ostróda.
Plan sporządzony został w 1949 r., a stan jego aktualności jest datowany na 1 stycznia 1962.
Jest na nim pokazany układ torowy prawie taki jak był przed wojną.
Wyjazd w kierunku Olsztynka już nie istnieje, ale jest okazany linią przerywaną.
W całej okazałości są pokazane parowozownia i wagonownia.
W drugim pliku jest tabela z opisem do tego planu.
Plan sporządzony został w 1949 r., a stan jego aktualności jest datowany na 1 stycznia 1962.
Jest na nim pokazany układ torowy prawie taki jak był przed wojną.
Wyjazd w kierunku Olsztynka już nie istnieje, ale jest okazany linią przerywaną.
W całej okazałości są pokazane parowozownia i wagonownia.
W drugim pliku jest tabela z opisem do tego planu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Unieszewo
W km 283,994 położona była stacja Unieszewo.
Stacja ta formalnie została zamknięta w dniu 30.04.2001 r. o godz. 12.10.
Dzisiaj jest w tej lokalizacji tylko przystanek osobowy.
Poniżej kilka planów tej nieistniejącej już stacji. Plany srk pokazują układ torowy jeszcze bez wybudowanej bocznicy do Cegielni. Na planie drogowym ten wjazd jest - od rozjazdu nr 7 na toru 101 i 102.
- plan sytuacyjny srk z 1957 r.
- plan pędniowy i kablowy z 1970 r.
- plan schematyczny (drogowy) z 2003 r. ukazujący układ torowy z przed zamknięcia tej stacji
Stacja ta formalnie została zamknięta w dniu 30.04.2001 r. o godz. 12.10.
Dzisiaj jest w tej lokalizacji tylko przystanek osobowy.
Poniżej kilka planów tej nieistniejącej już stacji. Plany srk pokazują układ torowy jeszcze bez wybudowanej bocznicy do Cegielni. Na planie drogowym ten wjazd jest - od rozjazdu nr 7 na toru 101 i 102.
- plan sytuacyjny srk z 1957 r.
- plan pędniowy i kablowy z 1970 r.
- plan schematyczny (drogowy) z 2003 r. ukazujący układ torowy z przed zamknięcia tej stacji
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wipsowo
Poniżej kilka planów z zamkniętej w 2015 r. stacji Wipsowo.
Są to plany:
• Plan sytuacyjny z wariantami przebudowy z 1953 r.
• Plan schematyczny urządzeń srk z 1989 r.
• Plan pędniowy i kablowy z 1989 r.
• Nastawnia Wp – tablica zależności z 1989 r.
• Nastawnia Wp1 – tablica zależności z 1989 r.
Plany z 1989 r były sporządzone w dokumentacji projektowej związanej z elektryfikacją linii 353 na odcinku Olsztyn – Korsze.
Są to plany:
• Plan sytuacyjny z wariantami przebudowy z 1953 r.
• Plan schematyczny urządzeń srk z 1989 r.
• Plan pędniowy i kablowy z 1989 r.
• Nastawnia Wp – tablica zależności z 1989 r.
• Nastawnia Wp1 – tablica zależności z 1989 r.
Plany z 1989 r były sporządzone w dokumentacji projektowej związanej z elektryfikacją linii 353 na odcinku Olsztyn – Korsze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Górowo
Kolejna zlikwidowana stacja z tej linii to Górowo – położona w km 337,571.
Od 05.11.1993 r. została przekształcona w posterunek odgałęźny.
Obecnie Górowo jest przystankiem osobowym.
Poniżej 3 plany związane z urządzeniami srk :
1. Plan schematyczny urządzeń srk z 1988 r. (stan aktualizacji – luty 1993 r.)
2. Plan pędni i kabli z 1962 r. (stan aktualizacji – marzec 1993 r.)
3. Plan schematyczny i tablica zależności posterunku odgałęźnego z listopada 1993 r.
Od 05.11.1993 r. została przekształcona w posterunek odgałęźny.
Obecnie Górowo jest przystankiem osobowym.
Poniżej 3 plany związane z urządzeniami srk :
1. Plan schematyczny urządzeń srk z 1988 r. (stan aktualizacji – luty 1993 r.)
2. Plan pędni i kabli z 1962 r. (stan aktualizacji – marzec 1993 r.)
3. Plan schematyczny i tablica zależności posterunku odgałęźnego z listopada 1993 r.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.