Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów między PRL i ZSRR
Moderator: bastard
Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów między PRL i ZSRR
Poniżej zamieszczam wydane w jednym zeszycie „Instrukcje o prowadzeniu ruchu pociągów między PRL i ZSRR” wydane przez DOKP Gdańsk w 1974 r.
Zeszyt ten obejmuje:
1. Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów na szlaku miedzy stacjami Żeleznodorożnyj (ZSRR) i Skandawa (PRL).
2. Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów na szlaku Bagrationowsk (ZSRR) – Bartoszyce (PRL) po torze 1435 mm.
3. Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów na szlaku miedzy stacjami granicznymi Mamonowo 1 (ZSRR) i Braniewo (PRL) po torze o szerokości 1520 i 1435 mm.
Zeszyt ten obejmuje:
1. Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów na szlaku miedzy stacjami Żeleznodorożnyj (ZSRR) i Skandawa (PRL).
2. Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów na szlaku Bagrationowsk (ZSRR) – Bartoszyce (PRL) po torze 1435 mm.
3. Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów na szlaku miedzy stacjami granicznymi Mamonowo 1 (ZSRR) i Braniewo (PRL) po torze o szerokości 1520 i 1435 mm.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Marcin Przegiętka
- Pospieszny
- Posty: 155
- Rejestracja: 10 lip 2006, 14:53
- Lokalizacja: Warszawa / Toruń
Poniżej wydana w 1979 r. „INSTRUKCJA o prowadzeniu ruchu pociągów na odcinku BAGRIATIONOWSK (ZSRR) – BARTOSZYCE Elewator (PRL) po splecionym torze o prześwicie 1520 mm i 1435 mm."
Instrukcja ta powstała po wybudowaniu bocznicy Elewator w Bartoszycach i jest zmianą w stosunku do instrukcji z 1974 r. Nie spotkałem się z jej wersją książkową.
Tutaj zamieszczam odbitki z maszynopisu tej instrukcji. Są to dwie te same instrukcje, jednak skanowane z dwóch różnych egzemplarzy. Jakość na niektórych stronach jest nie najlepsza – więc może jak nie z jednego to z drugiej egzemplarza mało czytelne fragmenty uda się odczytać.
Instrukcja ta powstała po wybudowaniu bocznicy Elewator w Bartoszycach i jest zmianą w stosunku do instrukcji z 1974 r. Nie spotkałem się z jej wersją książkową.
Tutaj zamieszczam odbitki z maszynopisu tej instrukcji. Są to dwie te same instrukcje, jednak skanowane z dwóch różnych egzemplarzy. Jakość na niektórych stronach jest nie najlepsza – więc może jak nie z jednego to z drugiej egzemplarza mało czytelne fragmenty uda się odczytać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Poniżej wydana również w 1979 r. instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów na odcinku BAGRIATIONOWSK (ZSRR) – BARTOSZYCE Elewator (PRL) po splecionym torze o prześwicie 1520 mm i 1435 mm ale napisana w języku rosyjskim.
Jest to maszynopis tej instrukcji z podpisami zatwierdzających ją osób.
Jest to maszynopis tej instrukcji z podpisami zatwierdzających ją osób.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.