Aktualności z odcinka Olsztyn - Szczytno - Wielbark
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
Kolego gdyby nie ta modernizacja to za 2-3 lata czas przejazdu wydłużył by się o 20minlipski pisze:Modernizacja za grube miliony, a czas przejazdu do Szczytna krótszy o 10 min...
Nie dopuszczono do tego to narzekasz, jakby doszło do modernizacji za 3 lata i z 70min zeszli by do 38 to byś się cieszył ?
między Szczytnem a Pasymiem na łukach było 30km/h i szyny się rozchodziły
- Paweł Wagner
- EuroCity
- Posty: 455
- Rejestracja: 16 maja 2005, 22:45
- Kontakt:
Wygląda na to, że pojawiły się bliższe szczegóły. InterRegio figurujący w rozkładach plakatowych PLKi wygląda na najzwyczajniejszy błąd. Ze zaktualizowanego Sitkola wynika, że:TrainzN pisze:Napisałem do PR Olsztyn maila w sprawie bliższych szczegółów odnośnie tego pociągu, jak mi odpiszą to podzielę się informacją.
- w terminie 20 VI - 29 IX (?) kursować będzie pociąg 55201 (55285) rel. Szczytno (9:12) - Pisz (10:19), będący przedłużeniem pociągu rel. Olsztyn Gł. (8:30) - Szczytno (9:10).
- powrót jako 55236 (55304) rel. Pisz (12:45) - Szczytno (13:52) i dalej już z nowym numerkiem w rel. Szczytno (13:54) - Olsztyn Gł. (14:34).
Żeby było śmieszniej, w międzyczasie w Piszu wywieszony został rozkład z jeszcze inną wersją rozkładu (patrz załącznik).
- Sławomir Raflewski
- Ekspres
- Posty: 213
- Rejestracja: 06 paź 2010, 21:37
- Lokalizacja: Marcinkowo/Olsztyn
Być może to pomyłka ale Sitkol wcale nie jest jeszcze zaktualizowany .Przed tygodniem interweniowałem o skomunikowanie pociągu regio z Olsztyna w Jabłonowie Pomorskim z pociągiem Arrivy odpowiedż otrzymałem niemal natychmiast że PLK poprawi RJ ale Sitkol jak widzę pokazuje swoje więc sprawa jescze nie jest jasna z tym pociągiem Pisz- Olsztyn
Grudziądz miastem bez połączeń dalekobieżnych
połączenie do lotniska, którego jeszcze nie ma
Od 1 grudnia 2012 roku nie ma już utrudnień dla pasażerów, ani autobusowej komunikacji zastępczej. Od nowego rozkładu jazdy, a więc od czerwca 2013 roku będziemy jeździć z podniesionymi prędkościami z 70 km/h do 100 km/h (Olsztyn-Szczytno). Na przełomie czerwca i lipca nastąpi zakończenie wszelkich robót budowlanych pierwszego etapu inwestycji.
Pociągi będą mogły osiągnąć maksymalne prędkości 100-110 km/h, a czas przejazdu z Olsztyna do Szyman będzie wynosił ok. 45 min. Czas przejazdu na trasie z Olsztyna do Szczytna zostanie skrócony o ok. 10 min.
8 kwietnia 2013 roku została podpisana umowa na opracowanie dokumentacji przedprojektowej i projektowej dla zadań obejmujących budowę około 2 km nowej linii do terminalu Portu Lotniczego Mazury w Szymanach i Lokalnego Centrum Sterowania w Szczytnie. Umowa została zawarta z WYG International Sp. z o.o. z Warszawy. Wartość umowy wynosi: 947 100,00 PLN brutto. Czas realizacji umowy upływa 31.05.2015.
W marcu 2014 roku planowane jest ogłoszenie przetargu na wyłonienie wykonawcy robót. Rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowano na lata 2014-2015.
Szynobus będzie podjeżdżał bezpośrednio pod terminal, nie będzie żadnej stacji, a tylko kocowy peron, który będzie zadaszony
Rynek Kolejowy
Bardzo mi się podoba ten "kocowy peron" w originale.
Pociągi będą mogły osiągnąć maksymalne prędkości 100-110 km/h, a czas przejazdu z Olsztyna do Szyman będzie wynosił ok. 45 min. Czas przejazdu na trasie z Olsztyna do Szczytna zostanie skrócony o ok. 10 min.
8 kwietnia 2013 roku została podpisana umowa na opracowanie dokumentacji przedprojektowej i projektowej dla zadań obejmujących budowę około 2 km nowej linii do terminalu Portu Lotniczego Mazury w Szymanach i Lokalnego Centrum Sterowania w Szczytnie. Umowa została zawarta z WYG International Sp. z o.o. z Warszawy. Wartość umowy wynosi: 947 100,00 PLN brutto. Czas realizacji umowy upływa 31.05.2015.
W marcu 2014 roku planowane jest ogłoszenie przetargu na wyłonienie wykonawcy robót. Rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowano na lata 2014-2015.
Szynobus będzie podjeżdżał bezpośrednio pod terminal, nie będzie żadnej stacji, a tylko kocowy peron, który będzie zadaszony
Rynek Kolejowy
Bardzo mi się podoba ten "kocowy peron" w originale.
Dostałem odpowiedź od olsztyńskiego PRu, że pociąg do Pisza, który PLK określiła mianem IR to po prostu błąd i jest to pociąg regio.Paweł Wagner pisze:Wygląda na to, że pojawiły się bliższe szczegóły. InterRegio figurujący w rozkładach plakatowych PLKi wygląda na najzwyczajniejszy błąd. Ze zaktualizowanego Sitkola wynika, że:
- w terminie 20 VI - 29 IX (?) kursować będzie pociąg 55201 (55285) rel. Szczytno (9:12) - Pisz (10:19), będący przedłużeniem pociągu rel. Olsztyn Gł. (8:30) - Szczytno (9:10).
- powrót jako 55236 (55304) rel. Pisz (12:45) - Szczytno (13:52) i dalej już z nowym numerkiem w rel. Szczytno (13:54) - Olsztyn Gł. (14:34).
najlepsze kolejowe klimaty są na Warmii i Mazurach!
- Sławomir Raflewski
- Ekspres
- Posty: 213
- Rejestracja: 06 paź 2010, 21:37
- Lokalizacja: Marcinkowo/Olsztyn
- Sebastian Marszał
- ZWROTNICZY
- Posty: 637
- Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
- SP45-166
- Przyspieszony
- Posty: 97
- Rejestracja: 21 wrz 2005, 12:37
- Lokalizacja: WARSZAWA URSUS
- Kontakt:
Wielbarskiej farsy ciąg dalszy. Właśnie na PLK pojawiły się plakaty na następny rozkład jazdy. Wprawne oko wyhaczy Wielbark. No cóż godziny nadal psu na budę dokładnie te same w jakich ostatnio zawieszano połączenie. Znów trzeba uruchomić cokolwiek żeby pieniądze z UE nie przepadły w związku z wybudowaniem inwestycji i jej nieużytkowaniem...
Czas jazdy 25 minut na 20 km szlaku (średnia ok 48 km.h) przy szlakowej 110 i 60 wprost onieśmiela...
http://rozklad.plk-sa.pl/Plakaty/Pobier ... &tlo=false
Czas jazdy 25 minut na 20 km szlaku (średnia ok 48 km.h) przy szlakowej 110 i 60 wprost onieśmiela...
http://rozklad.plk-sa.pl/Plakaty/Pobier ... &tlo=false
NASIELSK-SIERPC FOREVER!!!
MAZOWSZE Pozdrawia!!!!!
MAZOWSZE Pozdrawia!!!!!
- Adam Dąbrowski
- DYŻURNY RUCHU
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
-
- Towos
- Posty: 31
- Rejestracja: 19 lip 2012, 13:21