letni pociąg po nadzalewówce

Planowane imprezy i wycieczki, relacje oraz fotoreportaże;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

kzf
Towarowy
Posty: 19
Rejestracja: 11 lut 2010, 18:27

Post autor: kzf »

coś kiedyś takiego chyba jeździło po nadzalewowej z 20 lat temu to nie była taka klasyczna lokomotywa , ataki chyba właśnie dziwny szynobus ,
Awatar użytkownika
Sebastian Marszał
ZWROTNICZY
Posty: 637
Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Sebastian Marszał »

kzf pisze:coś kiedyś takiego chyba jeździło po nadzalewowej z 20 lat temu to nie była taka klasyczna lokomotywa , ataki chyba właśnie dziwny szynobus ,
Tak ale to były raczej SN61 to co przedstawia poniższy obrazek.
Załączniki
168.jpg
mgr inż. Sebastian Marszał
Szyszymek
Towos
Posty: 32
Rejestracja: 19 paź 2009, 14:42

Post autor: Szyszymek »

kzf pisze:coś kiedyś takiego chyba jeździło po nadzalewowej z 20 lat temu to nie była taka klasyczna lokomotywa , ataki chyba właśnie dziwny szynobus ,
SN61. Jednak w skali kraju ich liczba (jak również innych jego pochodnych) była niewielka. No i wycofano je z eksploatacji na początku lat 90. XX wieku. A następcy się właśnie wtedy nie doczekały mimo, iż zbudowano w bardzo niewielkiej ilości kilka polskich ciekawych konstrukcji (SA101, SN81).
kzf
Towarowy
Posty: 19
Rejestracja: 11 lut 2010, 18:27

Post autor: kzf »

coś takiego zdało by egzamin na krótkie dystanse , a te konstrukcje od SN81 ciekawe widać że dalej przewoźnicy przyjęli złą politykę inwestycji w cięższy tabor ... a teraz kontynuują poniekąd linie lekkich pojazdów szynowych ...(w przewozach w regionach)

a mam jeszcze pytanie , ta linia nadzalewowa zniszczyła się tak od eksploatacji po części , czy też w głównej mierze z braku remontów , bo podkłady miejscami są naprawdę ekstra , niektóre betonowe są nawet połamane

i drugie pytanie do czego w przeszłości służyły druty rozciągnięte wzdłuż torów na słupach telegraficznych, z jakiegoś powodu mimo że wiele ich się przewraca nie zabrali ich ...
Awatar użytkownika
phaedra
Osobowy
Posty: 64
Rejestracja: 27 mar 2007, 19:55
Lokalizacja: Toruń

Post autor: phaedra »

Sebastian Marszał pisze: Tak ale to były raczej SN61 to co przedstawia poniższy obrazek.
A ten Ganz gdzie stacjonuje ? Czy to nie jest ten z Chabówki ?
cobok
Towarowy
Posty: 17
Rejestracja: 18 lis 2009, 04:29

Post autor: cobok »

Dzisiaj (11.07.2010 r.). pociąg odjeżdzający z Elbląga 7.55 do Braniewa - frekwencja 140%.
kzf
Towarowy
Posty: 19
Rejestracja: 11 lut 2010, 18:27

Post autor: kzf »

tak dopisało z frekwencją czy to tylko taka ironia :)
cobok
Towarowy
Posty: 17
Rejestracja: 18 lis 2009, 04:29

Post autor: cobok »

kzf pisze:tak dopisało z frekwencją czy to tylko taka ironia
Drogie dziecko.
Gdy będę chciał ironizować, to przeniosę się na forum "misc.oszołom.pl".
A jeżeli nie masz nic sensownego do napisania, to lepiej nie pisz.
kzf
Towarowy
Posty: 19
Rejestracja: 11 lut 2010, 18:27

Post autor: kzf »

hmm to miło,

uprzejmie donoszę że następny kurs ma szansę nie ruszyć bo torowisko kawałek przed św kamieniem zostało zablokowane przez przewalone drzewa

wynika tak z mojej ostatniej podróży rowerowo, pieszej od strony tolkmicka :)
nawet mogę poprzeć skromnymi zdjęciami

.. a już chciałem się przejechać tym czeskim wynalazkiem bo do tej pory załapałem się jedynie na szynobusa..

ciekawe czy posprzątają ...
kzf
Towarowy
Posty: 19
Rejestracja: 11 lut 2010, 18:27

Post autor: kzf »

... następny dzień i o dziwo drzew nie ma...

prawie jak w 21 wieku
Leszek Lewiński
EuroCity
Posty: 425
Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
Lokalizacja: Reda

Post autor: Leszek Lewiński »

I za sprawą niejakiego "kzf" zrobiło się jak na misc.oszołom.kolej.pl.
Aż mi się chce znów Lema zacytować...
L.L.
kzf
Towarowy
Posty: 19
Rejestracja: 11 lut 2010, 18:27

Post autor: kzf »

A co jest złego, albo niewłaściwego w tym co piszę?
Leszek Lewiński
EuroCity
Posty: 425
Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
Lokalizacja: Reda

Post autor: Leszek Lewiński »

Pierdoły Waść piszesz okraszane swoimi komentarzami rodem z misc.oszołom.kolej. Ot, tyle.

Wiedz, zaś, że jeśli przewoźnik zamówił rozkład jazdy po czynnej linii kolejowej, to jej zarządca w przypadku braku możliwości realizacji zamówienia ponosi dotkliwe kary. No, chyba, że uzyskanie przejezdności jest kosztowniejsze niż kary, to wówczas trzeba kalkulować, albo uruchomić ubezpieczyciela.
Ale dla Waszmości są to - tak sądzę - zbyt skomplikowane stwierdzenia, bo wykraczają poza ramy nieskomplikowanego rozumowania: głupie PKP i mądrzy tzw. MK.
L.L.
bastard
ZWROTNICZY
Posty: 362
Rejestracja: 06 mar 2007, 20:29

Post autor: bastard »

Ja też pozwolę sobie na małą uwagę do kzf
kzf napisał/a:
uprzejmie donoszę że następny kurs ma szansę nie ruszyć bo torowisko kawałek przed św kamieniem zostało zablokowane przez przewalone drzewa
Na torowisku ( jego wolnym fragmencie ) mogą leżeć drzewa i pociąg może przejechać. Dowiedz sie Waść co znaczy torowisko i wtedy zamieszcaj stosowne opisy i komentarze.
kzf
Towarowy
Posty: 19
Rejestracja: 11 lut 2010, 18:27

Post autor: kzf »

A w 2012 jedzie to, czy raczej cisza?
Dziwię się trochę tak swoją drogą. Organizacja jawi się jako miłośnicy kolei, a bezczynnie patrzy się jak miliardy dotacji unijnych na kolej przepadają w niebyt. A nasze pieniądze z podatków są marnotrawione. Myślę że skoro mamy już jakąś moc zakładania stron w internecie zasadnym było zrobienie jakiejś kolejowej inicjatywy negujęcej nadmieniony fakt.
... ... ... kolejne objawy bycia polakiem chyba. Nom ale z drugiej strony być morze wy tutaj jesteście jakąś częścią związków zawodowych polskiego kolejnictwa..
ODPOWIEDZ