Woj Warm-Maz podpisało umowe
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
WiM idzie do wyrzucenia 8 połączeń, w tym dwa Szczytna i Braniewo-Elbląg.
W Pomorskim do zawieszenia jest "tylko" Czersk-Bąk. Łącznie 17 pociągów do wycięcia w skali województwa.
W Kujawsko-Pomorskim na wszystkich "kultwych" trasach ruch pozostaje przynajmniej do 30.06.06. Wyrzucenie niektórych połączeń jest na odcinkach, które nas nie interesują
szczegóły na stronie PKP PR.
W Pomorskim do zawieszenia jest "tylko" Czersk-Bąk. Łącznie 17 pociągów do wycięcia w skali województwa.
W Kujawsko-Pomorskim na wszystkich "kultwych" trasach ruch pozostaje przynajmniej do 30.06.06. Wyrzucenie niektórych połączeń jest na odcinkach, które nas nie interesują
szczegóły na stronie PKP PR.
"Uwaga Grupa! Kierunek wschód! Tam musi być jakaś cywilizacja!"
Witam!
Widziałem w TV tokującego Cichonia, propagandowe okładki w Olsztyńskiej przeciwko utrzymaniu połaczeń. Zapamiętałem,że teraz będą busiki i że jest drogo. Taka władza ma gdzieś kolej, bo oni to się z Ełku do Olecka przejechali kiedyś i tyle.
Przy okazji przypuszczam, że pod koniec kadencji będą premie za oszczedność dla członków zarządu województwa (może 70 procent zaoszczędzonej kwoty) i obietnica wznowienia połączeń w trakcie kampanii wyborczej
Nie jestem Andrzejem Masselem (pozdrowienia) aby powiedzieć jak można było uratować nadzalewówkę, ale czuję że jedna z najładniejszych linii Polski Północnej zostanie sprywatyzowana przez złomiarzy, którzy nie boją się ani PKP, ani Pana Boga (bo kradną krzyze z cmentarzy).
Jutro chcę zobaczyć Zalew i zalać się... łzami.
Pozdrawiam
Widziałem w TV tokującego Cichonia, propagandowe okładki w Olsztyńskiej przeciwko utrzymaniu połaczeń. Zapamiętałem,że teraz będą busiki i że jest drogo. Taka władza ma gdzieś kolej, bo oni to się z Ełku do Olecka przejechali kiedyś i tyle.
Przy okazji przypuszczam, że pod koniec kadencji będą premie za oszczedność dla członków zarządu województwa (może 70 procent zaoszczędzonej kwoty) i obietnica wznowienia połączeń w trakcie kampanii wyborczej
Nie jestem Andrzejem Masselem (pozdrowienia) aby powiedzieć jak można było uratować nadzalewówkę, ale czuję że jedna z najładniejszych linii Polski Północnej zostanie sprywatyzowana przez złomiarzy, którzy nie boją się ani PKP, ani Pana Boga (bo kradną krzyze z cmentarzy).
Jutro chcę zobaczyć Zalew i zalać się... łzami.
Pozdrawiam
ruszyła maszyna po szynach ospale
- Adam Dąbrowski
- DYŻURNY RUCHU
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Zaśpiewajmy kołysankę "nadzalewówce"...
...wszak ona nie umiera, jeno kładzie się spać!
Kto planuje jechać ostatnimi "zdrojakami" dnia 31 marca? Przypominam: Elbląg 14:39, Braniewo 16:02, Braniewo 16:15, Elbląg 17:39. Fajnie by było, gdyby uzbierać w miarę liczną warmińsko-mazurską ekipę. Ja będę na 100%, chyba że padną mi skomunikowania (przyjadę na styk). Wybiera się ze mną także Kolega z Gdańska. Wiem, że Kaim z Braniewa też zainteresowany jest przejazdem. Proszę wpisywać się na listę obecności.
Pozdrawiam!
...wszak ona nie umiera, jeno kładzie się spać!
Kto planuje jechać ostatnimi "zdrojakami" dnia 31 marca? Przypominam: Elbląg 14:39, Braniewo 16:02, Braniewo 16:15, Elbląg 17:39. Fajnie by było, gdyby uzbierać w miarę liczną warmińsko-mazurską ekipę. Ja będę na 100%, chyba że padną mi skomunikowania (przyjadę na styk). Wybiera się ze mną także Kolega z Gdańska. Wiem, że Kaim z Braniewa też zainteresowany jest przejazdem. Proszę wpisywać się na listę obecności.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski
Ta ostatnia sobota!
Witam!
Ja byłem dziś reprezentując warmińsko - mazurską sekcję MK, obok Pana kierownika pociągu.
Przed chwilą dotarłem do siebie po całodziennym podróżowaniu "dla podróżowania". Najbardziej żałuję, że nie mogłem pojechać ze swoimi małymi MK, może jeszcze wspólnie tam przejedziemy Maluchy
"Obsada pasażerska" nadzalewówki była dziś spora:
Odcinek Elbląg-Tolkmicko:59 osób,
Odcinek Tolkmicko-Braniewo: ponad 40 osób.
Powrót
Odcinek Braniewo- Tolkmicko: 39 osób,
Odcinek Tolkmicko - Elbląg: 49 osób.
Sporo było MK z różnych miast Polski (Trójmiasto, Warszawa, Ostrów Wielkopolski, Olsztyn), jechało też trochę "miejscowych".
Wkleję wkrótce coś na Forum.
Pozdrawiam
Ja byłem dziś reprezentując warmińsko - mazurską sekcję MK, obok Pana kierownika pociągu.
Przed chwilą dotarłem do siebie po całodziennym podróżowaniu "dla podróżowania". Najbardziej żałuję, że nie mogłem pojechać ze swoimi małymi MK, może jeszcze wspólnie tam przejedziemy Maluchy
"Obsada pasażerska" nadzalewówki była dziś spora:
Odcinek Elbląg-Tolkmicko:59 osób,
Odcinek Tolkmicko-Braniewo: ponad 40 osób.
Powrót
Odcinek Braniewo- Tolkmicko: 39 osób,
Odcinek Tolkmicko - Elbląg: 49 osób.
Sporo było MK z różnych miast Polski (Trójmiasto, Warszawa, Ostrów Wielkopolski, Olsztyn), jechało też trochę "miejscowych".
Wkleję wkrótce coś na Forum.
Pozdrawiam
ruszyła maszyna po szynach ospale
Ta ostatnia sobota
Oto jedno ze zdjęć z dnia dzisiejszego, wstawione by pokazać co można zobaczyć z "nadzalewówki". Dlatego powinna jeździć dalej!
pozdrawiam
pozdrawiam
ruszyła maszyna po szynach ospale
-
- Towos
- Posty: 30
- Rejestracja: 11 gru 2005, 12:19
- Lokalizacja: Gdynia- Bory Tucholskie
Do 30 Czerwca warunkowo ma jeździć pociąg relacji Chojnice-Bydgoszcz Główna.Trzy razy korzystałem z tego połączenia.Za każdym razem był to piątek.Dwa razy w styczniu i raz w marcu.Już w Chojnicach było dośc sporo ludzi.Po opuszczeniu Tucholi już nie było miejsc siedzących.Do bydgoszczy skład dojeżdża cały zapełniony.Kurs jest realizowany przez dwa autobusy szynowe SA106.Zużywają one mniej paliwa niż SU45 oraz opłata za korzystanie z torów jest niższa niż w przypadku ciężkiej lokomotywy.Skoro to połączeni kursuje warunkowo to zakładam że jest deficytowe z jakiegoś powodu.
Moje pytanie:jakie warunki musiałyby być spełnione aby połączenie lokalne lub regionalne na siebie zarabiało lub choćby wychodziło na zero?
Moje pytanie:jakie warunki musiałyby być spełnione aby połączenie lokalne lub regionalne na siebie zarabiało lub choćby wychodziło na zero?