Eh, żal obydwu, ale jakoś SA106-015 szczególnie. Był wyjątkowy - przynajmniej tak go zapamiętałem. Szkoda, że kiedy przywrócony zostanie ruch pasażerski na linii nr 221, SA106-015 nie zatrzyma się już przy peronie stacji Dobre Miasto, na pewno nie w barwach, które nosił "od dziecka"... Czyżby warmińsko-mazurskie miało jakieś plany na zakup nowych, wieloczłonowych szynobusów ?
Poniżej skan ulotki (jej obu stron), która była rozpowszechniana m.in. na dworcu Olsztyn Główny na początku lutego 2007 r. Ulotka reklamowała nowo zakupiony przez woj. warmińsko-mazurskie szynobus SA106-015, który pierwszą, rozkładową jazdę na trasie Olsztyn Gł. – Braniewo odbył 20 lutego 2007.
- Ulotka reklamowa SA106-015
... oraz jak wynika z powyższych informacji, na zdjęciu poniżej, ostatni rok pracy na warmińskim szlaku, czyli linii nr 221. Nie wiem czy była to jego ostatnia wizyta w Dobrym Mieście (zdjęcie zrobiłem wieczorem, 2 maja 2019), pewnie nie, bo ruch pasażerski zawieszono na dobre dopiero 13 września 2019 (w tym dniu odbył się tylko jeden, ostatni, poranny kurs, kiedy szynobus musiał wrócić z Braniewa do Olsztyna)...
- 2019.05.02 SA106-015 na stacji Dobre Miasto jako poc. Regio nr 95910 z Braniewa do Olsztyna Gł.
Na koniec, napiszę tylko
Dobre Miasto żegna SA106-015, oraz pozwolę sobie na mały mem, na zdjęciu zrobionym przeze mnie w 2010 r. SA106-015 na dobromiejskim wiadukcie kolejowym sprzed jego renowacji, która odbyła się ok. 5-6 lat temu. To już historia...
- 2010.06.26 SA106-015 na wiadukcie tuż przed stacją Dobre Miasto oraz nieunikniona zmiana barw, która go czeka