Strona 1 z 1

Zajączkowo Lubawskie - Nowe Miasto Lubawskie - Iława

: 29 maja 2011, 22:26
autor: bastard
W temacie tym będą plany z nieistniejącej linii Zajączkowo Lubawskie – Nowe Miasto Lubawskie oraz Tama Brodzka – Iława. Z tej drugiej linii mam tylko plany ze stacji leżących w granicach województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Na początek plan schematyczny stacji Zajączkowo Lubawskie ( z 1951 r, ) z nieistniejącym układem torowym w kierunku Nowego Miasta Lubawskiego. Szkic wykonany na bazie tego planu zamieściłem w temacie Żurawik, studnia pulsometru w dziale Kolejowe muzeum.

Nowe Miasto Lubawskie Południe

: 03 cze 2011, 22:09
autor: bastard
Następny plan z linii Zajączkowo Lubawskie - Nowe Miasto Lubawskie.
Tym razem plan schematyczny srk z pokazaniem wszystkich przystanków oraz układu torowego stacji handlowej Nowe Miasto Lubawskie Południe.

Nowe Miasto Lubawskie

: 23 cze 2011, 21:44
autor: bastard
Ponizej plan schematyczny stacji Nowe Miasto Lubawskie. Jakość kopii nie jest najlepsza. Oryginał ( matryca wykonana na kalce technicznej ) była juz podniszczona i poklejona, stąd kopia ( z której wykonałem skan ) jest w słabej jakości. Jednak myślę, że sporo szczegółów można na tym planie odnaleźć.
Wkrótce zamieszczę plan z urządzeniami srk z tej stacji - jakość będzie lepsza.

Nowe Miasto Lubawskie - srk

: 01 lip 2011, 20:26
autor: bastard
Następne plany stacji Nowe Miasto Lubawskie – tym razem z urządzeniami srk (w lepszej jakości).
Pierwszy to plan z dodatkowo pokazanymi aparatami blokowymi obu nastawni oraz opisami przebiegów, drugi pokazuje przebiegi tras kablowych i pędniowych.

Nowe Miasto Lubawskie - nastawnia dysponująca

: 03 lip 2011, 21:36
autor: bastard
Poniżej dwa pochodzące z 1958 r. plany budynku nastawni dysponującej na stacji Nowe Miasto Lubawskie.
Wg opisów z tabelki są to projekty techniczno-robocze. Nie udało mi się ustalić czy dotyczą budowy nowego budynku, czy też remontu istniejącego.

Zajączkowo Lubawskie - srk

: 25 wrz 2011, 19:14
autor: bastard
W uzupełnieniu do pierwszwgo postu - 4 plany stacji Zajączkowo Lubawskie związane z branżą srk - wszystkie z układem torowym w kierunku Nowego Miasta Lubawskiego:
1. plan urzadzeń srk z tablicą zależności
2. plan pędniowy
3. plan kablowy
4. plan świetlny
Wszystkie plany były skanowane z oryginalnych matryc kreślonych na kalce technicznej. Trudno jest określić stan aktualności poszczególnych planów - wykreślonych w 1954 r. - widać na nich, że część danych została usunięta (wydrapana). Jedynie plan świetlny wykreślony w 1979 r. wydaje się, że nie był przerabiany.

Kurzętnik

: 03 paź 2011, 20:42
autor: bastard
Poniżej trzy plany byłej stacji Kurzętnik:
1. Plan schematyczny stacji
2. Plan schematyczny urzadzeń srk z aparatem blokowym
3. Plan pędniowy i kablowy

Szramowo i bocznica w Głęboczku Wielkim

: 16 paź 2011, 19:19
autor: bastard
Poniżej 2 plany stacji Szramowo - zamknietej dla potrzeb techniczno-ruchwych w dniu 06 lisopada 1993 r. o godz. 10.05:
1. plan schematyczny urządzeń srk z tablicą przebiegów
2. plan pędniowy
Dodatkowo plan schematyczny urządzeń srk stacji zakładowej (bocznicy kolejowej) dla Zakładu Produkcji Kruszywa w Głęboczku Wielkim. Jest to projekt techniczny budowy tej bocznicy z 1960 r.

Radomno

: 26 gru 2011, 21:44
autor: bastard
Kolejna stacja z tej linii to stacja handlowa Radomno – położona w km 29,694.
Poniżej trzy plany srk z tej stacji:
1. Plan schematyczny urządzeń bezpieczeństwa i tablica zależności z 1958 r.
2. Plan schematyczny i tablica zależności z 1966 r. (stan aktualizacji z 1984 r.)
3. Plan pędniowy i kablowy z 1974 r. (stan aktualizacji z 1984 r.)
Dodatkowo zamieszczam 6-stronicowy Regulamin obsługi stacji datowany na dzień 4 maja 1949 r.

Bratian

: 29 gru 2011, 21:33
autor: bastard
I ostatnie plany z tej linii – tym razem dotyczące przystanku osobowego i ładowni Bratian położonego w km 24,203.
Poniżej dwa plany:
1. schematyczny – z aktualizacją w 2007 r.
2. schematyczny srk – z 1958 r. ( stan aktualizacji na dzień 02.02.1976 r. )

Jajkowo

: 29 wrz 2016, 21:32
autor: bastard
Jeszcze jeden plan z tej linii.
W km 4,169 znajdowała się stacja handlowa Jajkowo - później przystanek osobowy.
Poniżej plan sytuacyjny srk z tablicami kluczowymi wykonany w 1947 r. z pieczątką o zgodności ze stanem faktycznym z 1984 r.
Wg. zapisu odręcznego na planie - likwidacja bocznicy (razem z urządzeniami srk) nastąpiła 18 lipca 1985 r.