Linia 218: odcinek Prabuty - Kwidzyn
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
W ostatnich latach na odcinku toru z Kwidzyna do rozebranego mostu nad Wisłą w niektórych miejscach zaczynało brakowało śrub i łubków. W związku z zeszłorocznym przejazdem specjalnym pociągu Arrivy PLK skontrolowała tor i uzupełniła braki. Teraz śruby już się znudziły i wzięto się za barierki (w zeszłym roku były jeszcze całe). Zastanawia mnie kto coś takiego robi, kto na środku mostu jest w stanie wyciąć taki kawał barierki. Przychodzi mi na myśl tylko kolejowa drezyna i jej pasażerowie
Źródło: http://galeria.e-kwidzyn.pl/displayimag ... play_media
Źródło: http://galeria.e-kwidzyn.pl/displayimag ... play_media
W dniu dzisiejszym na stacji Kwidzyn z przybyłego pociągu PNI rozładowano kompletne przesła szyn i podkładów. Pytanie czy materiał bedzie wykorzystany do;
- wymiany torów stacyjnych
- toru w kieruku Prabut
- stacja Kwidzyn robi za tymczasowy magazyn zwożonego materiału z rozbiórki odcinka Iława - Malbork
- wymiany torów stacyjnych
- toru w kieruku Prabut
- stacja Kwidzyn robi za tymczasowy magazyn zwożonego materiału z rozbiórki odcinka Iława - Malbork
Piotrek
To zależy od ładunku.
Z kierunku Malborka można się spodziewać:
-kontenerów z Trójmiasta,
-węgla z Braniewa (Rosji),
-krytych wagonów i cystern z chemią.
Ale ze względu na rozkopaną linię E65 z tego kierunku można spodziewać się tylko tego węgla, a reszta może pojechać przez Grudziądz i potem objazdem przez Kościerzynę.
Z kierunku Grudziądz-Jabłonowo:
- drewno z Mazur i Podlasia, które jeździ przez Olsztyn, Iławę
- paliwo z Lotosu (też z kierunki Laskowice)
Z kierunku Grudziądz-Toruń:
- drewno z Białorusi (Małaszewicze) i Lubelszczyzny
- skład gruszek z Małogoszczy (raz w tygodniu)
- węgiel ze Śląska.
To są tylko moje domysły, bo PKP Cargo ze względu na lokomotywy i maszynistów może też te składy puścić przez Jabłonowo.
Z kierunku Malborka można się spodziewać:
-kontenerów z Trójmiasta,
-węgla z Braniewa (Rosji),
-krytych wagonów i cystern z chemią.
Ale ze względu na rozkopaną linię E65 z tego kierunku można spodziewać się tylko tego węgla, a reszta może pojechać przez Grudziądz i potem objazdem przez Kościerzynę.
Z kierunku Grudziądz-Jabłonowo:
- drewno z Mazur i Podlasia, które jeździ przez Olsztyn, Iławę
- paliwo z Lotosu (też z kierunki Laskowice)
Z kierunku Grudziądz-Toruń:
- drewno z Białorusi (Małaszewicze) i Lubelszczyzny
- skład gruszek z Małogoszczy (raz w tygodniu)
- węgiel ze Śląska.
To są tylko moje domysły, bo PKP Cargo ze względu na lokomotywy i maszynistów może też te składy puścić przez Jabłonowo.