Koniec serii ST43 w Olsztynie

Obecne oblicze stalowych szlaków;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

Awatar użytkownika
Sebastian Marszał
ZWROTNICZY
Posty: 637
Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Koniec serii ST43 w Olsztynie

Post autor: Sebastian Marszał »

Nastaje koniec serii lokomotyw ST43 w Sekcji Utrzymania w Olsztynie. Jutro lokomotywa ST43-275 udaje się do Czerwieńska, a lokomotywa ST43-407 czeka na naprawę silnika spalinowego - uszczelnienie tulei cylindrowej i zalaniem olejem i wysłanie do Czerwieńska.
mgr inż. Sebastian Marszał
Sebastian

Re: Koniec serii ST43 w Olsztynie

Post autor: Sebastian »

Sebastian Marszał pisze:Nastaje koniec serii lokomotyw ST43 w Sekcji Utrzymania w Olsztynie. Jutro lokomotywa ST43-275 udaje się do Czerwieńska, a lokomotywa ST43-407 czeka na naprawę silnika spalinowego - uszczelnienie tulei cylindrowej i zalaniem olejem i wysłanie do Czerwieńska.
ST43-275 miałem okazję widzieć tylko raz na linii 220.Jak wygląda transfer tej lokomotywy do Czerwieńska?Udała się ona tam luzem,czy na zasadzie podsyłu z towarowymi?Sebastian,a wiesz może dlaczego Olsztyn oddaje ST43 do Czerwieńska?
Awatar użytkownika
Sebastian Marszał
ZWROTNICZY
Posty: 637
Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Sebastian Marszał »

Nie wiem jak będą przesyłane ale zapewne w pociągach towarowych. Dlaczego oddają bo co raz z nimi problem, a po za tym Rosja nie chce ich wpuszczać na swój teren.
mgr inż. Sebastian Marszał
Awatar użytkownika
Anrep
Pospieszny
Posty: 193
Rejestracja: 03 lis 2005, 20:42

Post autor: Anrep »

Ja widziałem tylko z dwa razy manewry rumunów na Olsztynie Głównym. Mało jak na cykliczne polowania na tej stacji.
ruszyła maszyna po szynach ospale
Awatar użytkownika
ArTuR
Przyspieszony
Posty: 79
Rejestracja: 18 wrz 2005, 23:32
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: ArTuR »

Ciekawe czy Malbork też zmieni serię lokomotyw towarowych. Może coś wiadomo ?
Sebastian

Post autor: Sebastian »

Ciekawe jest to,że Rosjanie nie chcę wpuszczać na swoje terytorium ST43.A czy wiadomo coś na temat tego,czy ST44 będą obsługiwały ruch towarowy na przejścich granicznych Braniewo - Mamonovo i Skandawa - Żelaznodorożnyj?
kujaw22
Towos
Posty: 36
Rejestracja: 05 mar 2008, 16:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kujaw22 »

ArTuR pisze:Ciekawe czy Malbork też zmieni serię lokomotyw towarowych. Może coś wiadomo ?
Dziś do Malborka wyjechała jedna ST44 jutro ma dotrzeć druga - więc jakieś zmiany będą zapewne.
Awatar użytkownika
krzysztoforek
Ekspres
Posty: 215
Rejestracja: 22 maja 2006, 14:04
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: krzysztoforek »

Przecież kiedyś tylko Gagariny dominowały w ruchu towarowym.Zdarzało się i kurs z pospiesznym.Stare dobre czasy,a ST43 jakoś mi nie pasowały na Mazurach.Pamiętam większośc korszańskich ST44 ,ełckie i białostockie.W Giżycku stał zdawczy,towarowy i dwa osobowe i wszystkie z ST44.Lata osiemdziesiąte końcówka,początek dziewięćdziesiątych kolejowe eldorado od Ełku po Olsztyn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nowmir
Osobowy
Posty: 70
Rejestracja: 24 paź 2006, 08:31
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: nowmir »

kujaw22 pisze:
ArTuR pisze:Ciekawe czy Malbork też zmieni serię lokomotyw towarowych. Może coś wiadomo ?
Dziś do Malborka wyjechała jedna ST44 jutro ma dotrzeć druga - więc jakieś zmiany będą zapewne.
Dzisiaj do Kwidzyna przybył ST44-668, by zmienić pracującego na trasie Kwidzyn-Prabuty ST43-128.
Załączniki
ST44-668 i ST43-128 Kwidzyn 16.10.2008.jpg
ODPOWIEDZ