Aktualności z odcinka Ostrołęka - Chorzele - Wielbark
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
To już chyba wiem dlaczego w Szczytnie w niedzielę stał "gagarin" z cargo z 14 wagonami nowych podkładów.Adam Dąbrowski pisze:Witam!
W dniach od 28 września do 17 grudnia zaplanowane jest całodobowe zamknięcie toru na odcinku linii nr 219 Olsztyn Główny - Szczytno i na odcinku linii nr 35 Szymany - Szczytno. Zamknięcie związane jest z rozpoczęciem modernizacji ww. linii w ramach programu RPO WiM 2007 - 2013 (dojazd do lotniska w Szymanach). W związku z powyższym wydaje się mało prawdopodobne, abyśmy jeszcze w tym roku zobaczyli pociągi towarowe do Swedwoodu. Wprawdzie rozważany był "awaryjny" wariant dojazdu do Wielbarka od strony Nidzicy, ale póki co zarówno PLK, jak i Swedwood, nie podjęły żadnych działań zmierzających do wdrożenia go w życie. Można przypuszczać, że powrót pociągów na okoliczne szlaki nastąpi dopiero po zakończeniu modernizacji, no, chyba że w ostatniej chwili jednak ruszy się coś z 225-ką.
Pozdrawiam serdecznie!
Adam
- Paweł Wagner
- EuroCity
- Posty: 455
- Rejestracja: 16 maja 2005, 22:45
- Kontakt:
- Adam Dąbrowski
- DYŻURNY RUCHU
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Odpowiedź znajdziesz tu: http://www.przewozyregionalne.pl/img_in ... drozni.pdfJarzyk pisze:To jak wobec tego będzie w tym okresie wyglądał ruch pociągów pasażerskich na linii 219?Adam Dąbrowski pisze:Witam!
W dniach od 28 września do 17 grudnia zaplanowane jest całodobowe zamknięcie toru na odcinku linii nr 219 Olsztyn Główny - Szczytno
Będzie zawieszony na całej linii?
Pozdrawiam!
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski
Szumne zapowiedzi i ... kicha
Czy ktoś się orientuje, czy po tych wielce szumnych zapowiedziach z czerwca jeździ cokolwiek (po szynach) do Wielbarka? Czy Swedwood zaczął dowozić drewno pociągami, tak jak było to planowane?
Czy istnieją (w co coraz mniej wierzę) jakiekolwiek plany wznowienia ruchu pasażerskiego na odcinku Szczytno- Wielbark?
Czy istnieją (w co coraz mniej wierzę) jakiekolwiek plany wznowienia ruchu pasażerskiego na odcinku Szczytno- Wielbark?
Od przejazdu SA106 żaden inny pociąg nie pojawił się na torach. Sweedwod szuka tańszego przewoźnika od Cargo i póki co żaden towarowy nie pojawił się na szynach do Wielbarka i pewnie prędko się nie pojawi, bo wraz z zamknięciem (na czas remontu) linii do Olsztyna, zamknięto też szlak w kierunku Ostrołęki. W Szczytnie postawiono tarczę zatrzymania D1 na środku torów wychodzących do Wielbarka.
Może nie jest to w pełni związane z tematem ale...
Na mapie Microsoftu(BING) pokazane jest, że od Wielbarka(dokładnie od tej "strategicznej łącznicy go omijającej) aż za Przeździęk Wielki linia ta jest... dwutorowa. Mógłby to ktoś zweryfikować? Podaję link: http://binged.it/rC9IZa
Na mapie Microsoftu(BING) pokazane jest, że od Wielbarka(dokładnie od tej "strategicznej łącznicy go omijającej) aż za Przeździęk Wielki linia ta jest... dwutorowa. Mógłby to ktoś zweryfikować? Podaję link: http://binged.it/rC9IZa
- Sławomir Raflewski
- Ekspres
- Posty: 213
- Rejestracja: 06 paź 2010, 21:37
- Lokalizacja: Marcinkowo/Olsztyn
- Adam Dąbrowski
- DYŻURNY RUCHU
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Linie 35 i 225 na całej długości są jednotorowe.lipski pisze:Może nie jest to w pełni związane z tematem ale...
Na mapie Microsoftu(BING) pokazane jest, że od Wielbarka(dokładnie od tej "strategicznej łącznicy go omijającej) aż za Przeździęk Wielki linia ta jest... dwutorowa. Mógłby to ktoś zweryfikować? Podaję link: http://binged.it/rC9IZa
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski
Zaraz za łącznicą w Wielbarku w kierunku Nidzicy około kilometrowy odcinek jest dwu-, a miejscami nawet trzytorowy.
http://www.kurekmazurski.pl/?art=9037
http://www.kurekmazurski.pl/?art=9037