Strona 7 z 9

: 22 gru 2013, 21:00
autor: vagerryds
.. i cięte podobno w Ostrowcu Świętokrzyskim. Ciekawe czy pozostałe pety też?
Naprawdę dzięki za bardzo ciekawy materiał.
I wrócę do przebiegu służby Pt47-47. 03.1965 Siedlce, potem w wykazie pisze oś 1981 Białystok. Nie był przypadkiem około 1978 roku jakiś czas na stanie białostockiej szopy?

: 22 gru 2013, 21:18
autor: GENERAŁ
W formularzu z którego odpisałem te dane nie było tej informacji. Może była na delegacji.

: 22 gru 2013, 21:22
autor: GENERAŁ
Sprawdziłem w kolorowcu z Białegstoku, na pewno Pt47-47 nie była w Białymstoku w 1978 roku.

: 22 gru 2013, 21:25
autor: GENERAŁ
W Białymstoku na 01.01.1978 rok były Pt47-32,38,67,79,149,162

: 22 gru 2013, 21:51
autor: hoart
-Pt47-125 widać (po ostatnich zdjęciach) miała również pod koniec służby ciekawy tender- nowe wózki , kadż wodna z 32D29 i skrzynia węglowa nowa z (moim zdaniem pięknymi) skosami ku górze przy budce

: 22 gru 2013, 22:05
autor: vagerryds
Nie wiem co to za seria tego tendra. Niemniej przypomina mi tender innej Pt47-101, jaka skończyła służbę w Kostrzyniu, potem długo stała w Poznaniu by trafić na jakiś czas do Rybnika. Tam miała stanąć jako pomnik, ale przedsiewzięcie nie wyszło i stanęła jako eksponat w Krzeszowicach. Widać to tutaj:
http://tomi.holdys.pl/parowozy/pt47-101-wn2.jpg
Ciekawe co to były za tendry?

: 22 gru 2013, 22:08
autor: vagerryds
Co do Pt47 olsztyńskich nie mam pełnych dat kasacji. Może ktoś ma pod ręką takie informacje? Będę wdzięczny.

: 23 gru 2013, 16:35
autor: M.Jarząbek
vagerryds pisze: Nie wiem co to za seria tego tendra

32D29 - przystosowany do parowozu z zamkniętą budką.
vagerryds pisze: Niemniej przypomina mi tender innej Pt47-101
Tylko przypomina - przy 101 jest przebudowany tender 34D44 po przebudowie 34D74.

: 23 gru 2013, 23:25
autor: grzebacz
kronika z budowy PT jest niesamowita !!! :cool:

: 24 gru 2013, 02:14
autor: hoart
grzebacz pisze:kronika z budowy PT jest niesamowita !!! :cool:
- pomyłki się zdarzają i zdarzają się błędy każdemu ,- ale czy nie można po napisaniu i wysłaniu tekstu raz jeszcze luknać na to co się napisało Kolego Grzebacz ? - co to jest PT?- zapewne miałeś na myśli Pt -

: 24 gru 2013, 14:24
autor: grzebacz
Zmiane chciałem zrobić ale po 30 minytach było już , a pomyłka taka na naszym forum jest dopuszczalna wiadomo o co chodzi , nikomu nic się nie stało na szczęście!

: 01 sty 2014, 15:53
autor: GENERAŁ
Następną znaną olsztyńską petuchą była Pt47-71. Znana przede wszystkim ze zdjęć kolegów z Niemiec którzy uczestniczyli w lecie 1984 roku w przejazdach specjalnych z fotostopami.
Obecnie publikowane są w internecie.
Pt47-71 do Olsztyna trafiła 22.04.81 roku ze Szczecinka i obsługę trakcyjna prowadziła do lata 1985 roku. Skasowana została 12.02.1986 roku.

: 01 sty 2014, 15:58
autor: GENERAŁ
Jeszcze kilka ujęć Wernera Brutzera z 1984 z przejazdu specjalnego OLsztyn -EŁk

: 01 sty 2014, 16:00
autor: GENERAŁ
W lecie 1985 roku stała odstawiona przy olsztyńskiej szopie. Podobnie jak Pt47-125 miała ręcznie namalowaną serię i numer na dymnicy.

: 12 sty 2014, 21:55
autor: GENERAŁ
I jako uzupełnienie dane Pt47-71
Pt47-71 Chrzanów 2071/1949 kocioł sosnowiec 12631/1949
24.02.50 Częstochowa
28.05.50 Kutno
19.07.57 Łodź Kaliska
25.05.66 Szczecin Gł.
04.06.78 Szczecinek
22.04.81 Olsztyn
skasowana 12.02.86