RPO do NPR, czyli co będzie modernizowane w latach 2007-2013

Obecne oblicze stalowych szlaków;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

Awatar użytkownika
Janek
Przyspieszony
Posty: 94
Rejestracja: 16 kwie 2005, 09:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Janek »

Leszek Lewiński pisze: Fakt, dyżurny ruchu i toromistrz to są ludzie, którzy "wiedzą najlepiej"... :wink:
Panie Leszku, chodziło mi o upewnienie się czy towarowe bedą jeździć do Kolbud. O wieściach o tym towarze dowiedziałem się od kumpli. Oni twierdzili, ze to prawie pewne. Ja wiem, że to raczej bajki. Ich huraoptymizm zbił mnie z tropu i zrobił mi mętlik w głowie. Swoją drogą, kto i za ile podjął by się naprawy nasypu koło Łapina, nie mówiąc już o szkodach wyrządzonych przez złomiarzy.

Niemniej dzięki za wyprostowanie moich myśli.
Status quo zachowane - Kolbudy odcięte od kolejowego świata.

Pozdrawiam
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
CM
Ekspres
Posty: 270
Rejestracja: 05 cze 2005, 15:23
Lokalizacja: Arys-Posen-Bromberg
Kontakt:

Post autor: CM »

Co my się łudzimy i zamartwiamy jakimiś zapomnianymi szlakami, Kolbudami, "Nadzalewówką", Ostrołęką, Węgorzewem... Dziś BBC zasugerowało, że jak tak dalej pójdzie, to zbankrutuje kolej "Podkanałowa" via Eurotunel, łącząca Francję i Wielką Brytanię. Szczyt techniki, oczko w głowie... wychuchana, pieszczona i... n i e r e n t o w n a.
He, he - przyjdzie im szyny zwijać i eurotunel zabetonować :twisted:
Greps szokujący - jakbym słyszał rzeczników PKP, które z kolei dzięki likwidacji wszystkiego - osiągają coraz lepsze wyniki finasowe. Za parę lat PKP (jako całość) jeszcze zaczną przynosić zyski! Tylko te długi kto pospłaca...
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2006, 11:41 przez CM, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolejowy elementarz Warmii i Mazur! www.torowiskiem.prv.pl
Tomek
Ekspres
Posty: 248
Rejestracja: 25 wrz 2004, 20:32
Lokalizacja: Pisz/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Tomek »

Dziś BBC zasugerowało, że jak tak dalej pójdzie, to zbankrutuje kolej "Podcieśninowa" via Eurotunel, łącząca Francję i Wielką Brytanię. Szczyt techniki, oczko w głowie... wychuchana, pieszczona i... n i e r e n t o w n a.
A w Financial Times się cieszą, że jest tak dobrze.

http://pkp.com.pl/aktualnosci_wybor_1.php?id=1037

Tłumaczenie w wersji PKP! :)
Awatar użytkownika
CM
Ekspres
Posty: 270
Rejestracja: 05 cze 2005, 15:23
Lokalizacja: Arys-Posen-Bromberg
Kontakt:

Post autor: CM »

Ha, może mają ten sam problem co u nas IC i PLK (czyli EuroStar i EuroTunel) ? Jedna spółka rządzi "smakowitymi" przewozami, a druga kosztowną infrastrukturą. Kłopoty się zaczęły po słynnym pożarze w tunelu. Ale nawet jak zbankrutuje spółka tunelowa... to pewnie po to, by pozbyć się długów :)
Kolejowy elementarz Warmii i Mazur! www.torowiskiem.prv.pl
ODPOWIEDZ