: 16 gru 2015, 15:39
Dzwoniłem do ZLK w Bydgoszczy a tam nic nie wiedzą o drucie nad 208ką .Zamknięcia w tym wykazie związane są z RPO KUJ-POM i podniesieniem V na JP-Gdz do 120km/h a na moście na Wiśle nie mniej niż 80km/h
Nasze Forum ma już 19 lat! Tworzą je pasjonaci, kolejarze, samorządowcy, politycy, naukowcy... Jest z kim i o czym porozmawiać. Od lipca 2020 r. wracamy do dyskusji o historii, teraźniejszości i przyszłości dróg szynowych na Warmii, Mazurach i Pomorzu.
https://www.wmtmk.pl/forum/
Bardzo dziękuję za te zdjęcia. Z jednej strony - smutne, a z drugiej - przejezdność zawsze pozostawia nadzieję na lepsze kolejowe jutro tego miejsca.ArTuR pisze:Przeszedłem szlak z Brodnicy 55,3 do Lidzbarka Miasto 24,4. Tor jest kompletny i przejezdny. Na szynach bardzo stary ślad przejazdu pewnie sprzed wielu miesięcy. Dyżurny ruchu w Brodnicy poinformował mnie, że nic tam nie jeździ.
tomek1989tadzik pisze:napotkałem takie info.
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/mib ... 78600.html
pożyjemy zobaczymy
Plany, plany, plany... Mam tylko jedno pytanie, które w sposób istotny podważy tego typu plany. To pytanie można zawrzeć w jednym słowie: CZYM?. SM42 + wagon?Ciekawie wyglądają natomiast plany połączeń według scenariusza pożądanego. Znajdziemy tu pociągi PKP IC obsługujące nowe stacje i odcinki linii kolejowych: Piła – Chojnice – Tczew, Szczecinek – Chojnice – Grudziądz – Brodnica – Działdowo, Łapy – Ostrołęka – Szczytno, Białystok – Czeremcha – Siedlce, Łuków – Lublin, Tomaszów Mazowiecki – Radom, Głogów – Leszno – Ostrów Wielkopolski, Legnica – Jaworzyna Śląska – Kamieniec Ząbkowicki – Kędzierzyn Koźle, Bielsko Biała – Goleszów – Cieszyn, Goleszów – Wisła Głębce, Kutno – Płock, Kołobrzeg – Goleniów, Zielona Góra – Żary – Jelenia Góra, (Kłodawa) – Inowrocław, Piła – Ulikowo.
Ach, WAGONY. Więc jednak więcej niż jeden. Realistycznie zakładałem, że nie ma ich za wielu "w zapasie", a przy kaprysach IC, które mieliśmy już na 208 na odcinku Brodnica - Działdowo, nie spodziewałbym się nagle cudownie wielkiej frekwencji, dlatego założyłem, że jeden wagon wystarczy. Mimo to mam wrażenie, że coś mnie jednak ominęło - czy jakimś sposobem w PKPIC cudownie wagony się jednak rozmnożyły (i lokomotywy, w tym spalinowe), dzięki czemu będzie można uruchomić na liniach wskazanych w artykule od kilkunastu do kilkudziesięciu dodatkowych pociągów? Już tupię nóżkami, żeby zobaczyć, jak to będzie funkcjonowało np. w tzw. sezonie...tomek1989tadzik pisze:Przepraszam ciebie Panie Kolego "maczy" SM42+wagon. Raczej nie bo liczba mnoga wagony! a więc SM42+wagony a i tak na tym połączeniu kolejowym największa prędkość jest 80/kmh czyli 50mph i SM42 idealnie pasuje, no że chyba jeżeli chodzi o odcinek między Chojnicami a Piłą Gł. bo tam jest prędkość chyba 120km/h czyli 75mph