Strona 9 z 13

: 16 gru 2015, 15:39
autor: PiotrSzóstek
Dzwoniłem do ZLK w Bydgoszczy a tam nic nie wiedzą o drucie nad 208ką :shock: .Zamknięcia w tym wykazie związane są z RPO KUJ-POM i podniesieniem V na JP-Gdz do 120km/h a na moście na Wiśle nie mniej niż 80km/h :grin:

: 16 gru 2015, 16:58
autor: Sławomir Raflewski
Jak na razie te prace zostały ujęte w harmonogramie, ale Zarządca Infrastruktury PKP PLK nie pisze bzdur w harmonogramach,co bardzo mnie dziwi nie jest przewidziana w latach 2016 i 2017 elektryfikacja odcinka linii D29-38 Korsze - Ełk

: 16 gru 2015, 18:21
autor: PiotrSzóstek
Myślisz,że to jest realne? Tu pisze o drucie nad 208ką,a tymczasem jak wiadomo LK71 też miała otrzymać drut już w minionej perspektywie UE a teraz nie ma o niej wspomnienia w wykazie zamknięć torowych PLK.Czyżby Grudziądz był ważniejszy na sieci PLKi od Rzeszowa?

: 17 gru 2015, 05:17
autor: Sławomir Raflewski
Ja tylko podaję to co PKP PLK umieściło w swoim harmonogramie zamknięć torowych, raczej nie wyssali sobie tego z palca ale poczekajmy na aktualizację która będzie pewnie w połowie roku być może do tego czasu coś pojawi się w innych źródłach

: 20 lut 2016, 21:47
autor: ArTuR
Przeszedłem szlak z Brodnicy 55,3 do Lidzbarka Miasto 24,4. Tor jest kompletny i przejezdny. Na szynach bardzo stary ślad przejazdu pewnie sprzed wielu miesięcy. Dyżurny ruchu w Brodnicy poinformował mnie, że nic tam nie jeździ.

Elektryfikacji nie będzie. PLK - to błąd w harmonogramie

: 28 lut 2016, 16:32
autor: Sławomir Raflewski

: 28 lut 2016, 17:34
autor: maczy
ArTuR pisze:Przeszedłem szlak z Brodnicy 55,3 do Lidzbarka Miasto 24,4. Tor jest kompletny i przejezdny. Na szynach bardzo stary ślad przejazdu pewnie sprzed wielu miesięcy. Dyżurny ruchu w Brodnicy poinformował mnie, że nic tam nie jeździ.
Bardzo dziękuję za te zdjęcia. Z jednej strony - smutne, a z drugiej - przejezdność zawsze pozostawia nadzieję na lepsze kolejowe jutro tego miejsca.

Działdowo-Brodnica: podniosą semafor!

: 15 paź 2016, 18:33
autor: tomek1989tadzik
napotkałem takie info.
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/mib ... 78600.html
pożyjemy zobaczymy

Re: Działdowo-Brodnica: podniosą semafor!

: 20 paź 2016, 18:22
autor: maczy
tomek1989tadzik pisze:napotkałem takie info.
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/mib ... 78600.html
pożyjemy zobaczymy
Ciekawie wyglądają natomiast plany połączeń według scenariusza pożądanego. Znajdziemy tu pociągi PKP IC obsługujące nowe stacje i odcinki linii kolejowych: Piła – Chojnice – Tczew, Szczecinek – Chojnice – Grudziądz – Brodnica – Działdowo, Łapy – Ostrołęka – Szczytno, Białystok – Czeremcha – Siedlce, Łuków – Lublin, Tomaszów Mazowiecki – Radom, Głogów – Leszno – Ostrów Wielkopolski, Legnica – Jaworzyna Śląska – Kamieniec Ząbkowicki – Kędzierzyn Koźle, Bielsko Biała – Goleszów – Cieszyn, Goleszów – Wisła Głębce, Kutno – Płock, Kołobrzeg – Goleniów, Zielona Góra – Żary – Jelenia Góra, (Kłodawa) – Inowrocław, Piła – Ulikowo.
Plany, plany, plany... Mam tylko jedno pytanie, które w sposób istotny podważy tego typu plany. To pytanie można zawrzeć w jednym słowie: CZYM?. SM42 + wagon?

Działdowo-Brodnica: podniosą semafor!

: 22 paź 2016, 10:26
autor: tomek1989tadzik
Przepraszam ciebie Panie Kolego "maczy" SM42+wagon. Raczej nie bo liczba mnoga wagony! a więc SM42+wagony a i tak na tym połączeniu kolejowym największa prędkość jest 80/kmh czyli 50mph i SM42 idealnie pasuje, no że chyba jeżeli chodzi o odcinek między Chojnicami a Piłą Gł. bo tam jest prędkość chyba 120km/h czyli 75mph

Re: Działdowo-Brodnica: podniosą semafor!

: 22 paź 2016, 16:52
autor: maczy
tomek1989tadzik pisze:Przepraszam ciebie Panie Kolego "maczy" SM42+wagon. Raczej nie bo liczba mnoga wagony! a więc SM42+wagony a i tak na tym połączeniu kolejowym największa prędkość jest 80/kmh czyli 50mph i SM42 idealnie pasuje, no że chyba jeżeli chodzi o odcinek między Chojnicami a Piłą Gł. bo tam jest prędkość chyba 120km/h czyli 75mph
Ach, WAGONY. Więc jednak więcej niż jeden. Realistycznie zakładałem, że nie ma ich za wielu "w zapasie", a przy kaprysach IC, które mieliśmy już na 208 na odcinku Brodnica - Działdowo, nie spodziewałbym się nagle cudownie wielkiej frekwencji, dlatego założyłem, że jeden wagon wystarczy. Mimo to mam wrażenie, że coś mnie jednak ominęło - czy jakimś sposobem w PKPIC cudownie wagony się jednak rozmnożyły (i lokomotywy, w tym spalinowe), dzięki czemu będzie można uruchomić na liniach wskazanych w artykule od kilkunastu do kilkudziesięciu dodatkowych pociągów? Już tupię nóżkami, żeby zobaczyć, jak to będzie funkcjonowało np. w tzw. sezonie...

PS. Gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości, "wagonu" w liczbie pojedynczej użyłem celowo nieco ironicznie, nie wierząc w potencjał pasażerów na dłuższy skład między Brodnicą a Działdowem, jak i zresztą na całej 208.

Najnowsza interpelacja w sprawie połączeń dalekobieżnych

: 29 sty 2017, 11:36
autor: Sławomir Raflewski
Inicjatorem całej akcji jest portal społecznościowy " Kolej na Warmii, Mazurach, Pomorzu i Kujawach. " Osobiście jestem jednym z koordynatorów tej akcji... http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/Interp ... y=0726C7EF

: 29 sty 2017, 19:07
autor: maczy
Trzymam kciuki, choć nadzieję mam marną.

Przy okazji - temat elektryfikacji 208 jest już definitywnie zaorany, zdaje się.

: 30 sty 2017, 23:07
autor: kuba_mk
No dobra. Tylko dlaczego przez Iławę? Ja rozumiem zawieszony ruch na pierwszych kilometrach linii 208. Ale czy to jest powód do pominięcia Lidzbarka i Brodnicy, które połączeń dalekobieżnych na chwilę obecną nie mają wcale? Pomijam już fakt, że trasa przez Iławę jest jednak trochę na około...

: 28 lut 2017, 05:11
autor: Sławomir Raflewski
Tak, to jest zasadniczy powód.