Strona 18 z 21

: 27 maja 2013, 16:58
autor: lipski
Modernizacja za grube miliony, a czas przejazdu do Szczytna krótszy o 10 min...

: 27 maja 2013, 17:50
autor: Karol
lipski pisze:Modernizacja za grube miliony, a czas przejazdu do Szczytna krótszy o 10 min...
Kolego gdyby nie ta modernizacja to za 2-3 lata czas przejazdu wydłużył by się o 20min

Nie dopuszczono do tego to narzekasz, jakby doszło do modernizacji za 3 lata i z 70min zeszli by do 38 to byś się cieszył ?

między Szczytnem a Pasymiem na łukach było 30km/h i szyny się rozchodziły

: 27 maja 2013, 17:53
autor: Paweł Wagner
TrainzN pisze:Napisałem do PR Olsztyn maila w sprawie bliższych szczegółów odnośnie tego pociągu, jak mi odpiszą to podzielę się informacją.
Wygląda na to, że pojawiły się bliższe szczegóły. InterRegio figurujący w rozkładach plakatowych PLKi wygląda na najzwyczajniejszy błąd. Ze zaktualizowanego Sitkola wynika, że:
- w terminie 20 VI - 29 IX (?) kursować będzie pociąg 55201 (55285) rel. Szczytno (9:12) - Pisz (10:19), będący przedłużeniem pociągu rel. Olsztyn Gł. (8:30) - Szczytno (9:10).
- powrót jako 55236 (55304) rel. Pisz (12:45) - Szczytno (13:52) i dalej już z nowym numerkiem w rel. Szczytno (13:54) - Olsztyn Gł. (14:34).

Żeby było śmieszniej, w międzyczasie w Piszu wywieszony został rozkład z jeszcze inną wersją rozkładu (patrz załącznik).

: 27 maja 2013, 19:30
autor: Sławomir Raflewski
Być może to pomyłka ale Sitkol wcale nie jest jeszcze zaktualizowany .Przed tygodniem interweniowałem o skomunikowanie pociągu regio z Olsztyna w Jabłonowie Pomorskim z pociągiem Arrivy odpowiedż otrzymałem niemal natychmiast że PLK poprawi RJ ale Sitkol jak widzę pokazuje swoje więc sprawa jescze nie jest jasna z tym pociągiem Pisz- Olsztyn

połączenie do lotniska, którego jeszcze nie ma

: 29 maja 2013, 12:16
autor: Stellwerk
Od 1 grudnia 2012 roku nie ma już utrudnień dla pasażerów, ani autobusowej komunikacji zastępczej. Od nowego rozkładu jazdy, a więc od czerwca 2013 roku będziemy jeździć z podniesionymi prędkościami z 70 km/h do 100 km/h (Olsztyn-Szczytno). Na przełomie czerwca i lipca nastąpi zakończenie wszelkich robót budowlanych pierwszego etapu inwestycji.

Pociągi będą mogły osiągnąć maksymalne prędkości 100-110 km/h, a czas przejazdu z Olsztyna do Szyman będzie wynosił ok. 45 min. Czas przejazdu na trasie z Olsztyna do Szczytna zostanie skrócony o ok. 10 min.

8 kwietnia 2013 roku została podpisana umowa na opracowanie dokumentacji przedprojektowej i projektowej dla zadań obejmujących budowę około 2 km nowej linii do terminalu Portu Lotniczego Mazury w Szymanach i Lokalnego Centrum Sterowania w Szczytnie. Umowa została zawarta z WYG International Sp. z o.o. z Warszawy. Wartość umowy wynosi: 947 100,00 PLN brutto. Czas realizacji umowy upływa 31.05.2015.

W marcu 2014 roku planowane jest ogłoszenie przetargu na wyłonienie wykonawcy robót. Rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowano na lata 2014-2015.

Szynobus będzie podjeżdżał bezpośrednio pod terminal, nie będzie żadnej stacji, a tylko kocowy peron, który będzie zadaszony

Rynek Kolejowy

Bardzo mi się podoba ten "kocowy peron" w originale. :mrgreen:

: 29 maja 2013, 13:30
autor: TrainzN
Paweł Wagner pisze:Wygląda na to, że pojawiły się bliższe szczegóły. InterRegio figurujący w rozkładach plakatowych PLKi wygląda na najzwyczajniejszy błąd. Ze zaktualizowanego Sitkola wynika, że:
- w terminie 20 VI - 29 IX (?) kursować będzie pociąg 55201 (55285) rel. Szczytno (9:12) - Pisz (10:19), będący przedłużeniem pociągu rel. Olsztyn Gł. (8:30) - Szczytno (9:10).
- powrót jako 55236 (55304) rel. Pisz (12:45) - Szczytno (13:52) i dalej już z nowym numerkiem w rel. Szczytno (13:54) - Olsztyn Gł. (14:34).
Dostałem odpowiedź od olsztyńskiego PRu, że pociąg do Pisza, który PLK określiła mianem IR to po prostu błąd i jest to pociąg regio.

: 29 maja 2013, 15:41
autor: Sławomir Raflewski
No i sprawa wyjaśniła się w zasadzie nie mogło być inaczej tyle że godziny kursowania tego pociągu pozostawiają wiele do życzenia czyli brak skomunikowania w Olsztynie więc po co w okresie wakacyjnym uruchamia się taki pociąg?

: 14 cze 2013, 15:57
autor: Karol
Dziś o godzinie 22 zaczyna się szlifowanie szyn w stacji Szczytno

: 14 cze 2013, 23:41
autor: Sebastian Marszał
Czy ktoś wybiera się na nocne zdjęcia ?

: 15 cze 2013, 09:02
autor: Karol
Kilka fotek z pracy szlifierki

: 17 cze 2013, 22:38
autor: adrian

: 30 wrz 2013, 10:43
autor: SP45-166
Wielbarskiej farsy ciąg dalszy. Właśnie na PLK pojawiły się plakaty na następny rozkład jazdy. Wprawne oko wyhaczy Wielbark. No cóż godziny nadal psu na budę dokładnie te same w jakich ostatnio zawieszano połączenie. Znów trzeba uruchomić cokolwiek żeby pieniądze z UE nie przepadły w związku z wybudowaniem inwestycji i jej nieużytkowaniem...
Czas jazdy 25 minut na 20 km szlaku (średnia ok 48 km.h) przy szlakowej 110 i 60 wprost onieśmiela...

http://rozklad.plk-sa.pl/Plakaty/Pobier ... &tlo=false

: 30 wrz 2013, 20:17
autor: Adam Dąbrowski
Ja bym się jeszcze wstrzymał z daleko idącymi ocenami, bo ta opublikowana wersja rozkładu jazdy jest na razie chyba mocno nieoficjalna. Gdyby jednak okazało się, że Wielbark powróci w tych beznadziejnych godzinach, to rzeczywiście byłaby załamka... :???:

: 12 paź 2013, 13:21
autor: pawel_zielony
co do projektu nowego rozkładu - przyjazd do Ełku z Korsz 7:14, odjazd do Warszawy 6:30 - brak połączenia porannego z Kętrzyna/Giżycka do Białegostoku - zostawiam to bez komentarza...

: 12 paź 2013, 16:26
autor: helmutt1
Pewnie przyjazd z Korsz jest typowo szkolny więc nie bardzo jest jak go przesunąć. U mnie w mieście kiedyś też przez lata był kurs szkolny pomiędzy 7.20 a 7.40 się meldował.