Stan techniczny linii Brodnica-Działdowo
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
Stan techniczny linii Brodnica-Działdowo
Witam wszystkich!!!
Pomimo ze na lini Brodnica-Działdowo prędkość szlakowa wynosi 80 km/h pojawiaja sie juz odcinki gdzie ta predkosc zaczyna byc znacznie ograniczana...Wprawdzie podkłady do wymiany są już zaznaczone ale kiedy zostaną wymienione tego nie wiadomo.Znając polskie warunki moze to potrwac bardzo długo...
Pomimo ze na lini Brodnica-Działdowo prędkość szlakowa wynosi 80 km/h pojawiaja sie juz odcinki gdzie ta predkosc zaczyna byc znacznie ograniczana...Wprawdzie podkłady do wymiany są już zaznaczone ale kiedy zostaną wymienione tego nie wiadomo.Znając polskie warunki moze to potrwac bardzo długo...
Bardzo znajomo wyglądają te podkłady taki stan rzeczy jest miedzy Grudziądzem a Gardeja.
Polecam uzbroić się w cierpliwość, bo remonty na linii 207 i 208 sa bardzo pilne nie życzę żeby 208 podzieliła losy 207 mowie tu o zamknięciu połączenia miedzy Kwidzynem a Grudziądzem ze względu na opłakany stan torowiska.
Polecam uzbroić się w cierpliwość, bo remonty na linii 207 i 208 sa bardzo pilne nie życzę żeby 208 podzieliła losy 207 mowie tu o zamknięciu połączenia miedzy Kwidzynem a Grudziądzem ze względu na opłakany stan torowiska.
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
TORU, Szanowny Kolego - TORU !!tomek kwn pisze:...ze względu na opłakany stan torowiska.
Na forum hobbystycznym nie powinno się podawać NIEPRAWIDŁOWYCH nazw. To tak, jakby na forum marynistycznym, ktoś o okręcie wojennym napisał "stateczek".
A tak na marginesie, to stan TOROWISKA linii nr 207 jest bardzo przyzwoity, nawet dobry.
Natomiast podkłady, no cóż: "zemsta Honeckera", czyli BS66.
L.L.
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
Dalsze ograniczenia
Nie dość ze tor nie zostal wyremontony na odcinku marnych 200m to ograniczenie 40km/h powiekszylo sie o prawie o 2 km!!! Teraz "40" jest od peronu w Radoszkach i ciagnie sie 2 km dalej w stronę Brodnicy. Może to bardzo źle wpłynąć na i tak jedyną kursującą tą linią "Warmię"...
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
To nie "kolej" wymienia podkłady, tylko zarządca infrastruktury ZLECA usługę firmie naprawczej lub wykonuje pracę sam. Jak w domu (albo wzywasz hydraulika do wymiany kranu, albo wymieniasz sam). Natomiast jeśli w kasie pusto (no, prawie pusto) i trzeba wybierać co najpilniejsze, to może się okazać, że to nie jest właśnie te 72 szt. szt. podkładów, tylko zupełnie coś innego. (Też jak w domu - a może zostawić w diabły ten zepsuty kran w piwnicy, bo naprawić trzeba piec do ogrzewania. Bez kranu w piwnicy da się żyć. Bez pieca ogrzewającego chałupę zimą - nie za bardzo).tomaszo pisze:Jak na kolej...
(PS. Nie było nic o "naprawiacz..." Ups... )
L.L.
Zgadzam sie z panem Panie Leszku w 100% tylko chyba znacznie łatwiej jest naprawić 200m toru i mieć święty spokój niż czekać aż sie rozwalą całe kilometry...Przytocze Pana przykład:tak jak w domu-łatwiej jest wyremontować jedno pomieszcze jeśli mamy mało pieniedzy niż odrazu cały dom.Chyba tu się zgodzimy.
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
Niestety, NIE.tomaszo pisze:...łatwiej jest wyremontować jedno pomieszcze jeśli mamy mało pieniedzy niż odrazu cały dom.Chyba tu się zgodzimy.
Bo pytanie jest łatwe tylko wówczas, gdy istnieje jedno pomieszczenie w gorszym stanie od innych. Wówczas dokonanie wyboru jest oczywiste. A gdy większość pomieszczeń nadaje się do remontu, to które wybrać ??
Ot i zagwozdka...
L.L.
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda
-
- EuroCity
- Posty: 425
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
- Lokalizacja: Reda