Tu stacja Olsztyn!!!

Obecne oblicze stalowych szlaków;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

Awatar użytkownika
Łukasz DM
Pospieszny
Posty: 101
Rejestracja: 04 kwie 2006, 14:52
Lokalizacja: Dobre Miasto
Kontakt:

Post autor: Łukasz DM »

A czy znany jest jakiś plan pokazów na stacji w Olsztynie?
Tu stacja Dobre Miasto!
Awatar użytkownika
pucior
Towos
Posty: 43
Rejestracja: 17 lut 2007, 19:22
Lokalizacja: Pozezdrze / Sopot
Kontakt:

Post autor: pucior »

Zgodnie z informacjami z pkp.pl

OLSZTYN
15.06.2007 r., godz. 8.00 – 14.00, Dworzec PKP – Olsztyn Główny
:arrow: wystawienie taboru i sprzętu
:arrow: stoisko promocyjne PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o. z ofertą przejazdów dla podróżnych
:arrow: pociąg sieciowy PS-00 – Peron I Olsztyn Główny
:arrow: prezentacja akcesoriów i sprzętu używanego na PKP w przeszłości, w tym drezyny kolejowej

Organizatorzy: PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o. przy współudziale pozostałych spółek Grupy PKP oraz Stowarzyszenia Miłośników Kolei
Sebastian

Post autor: Sebastian »

Od czasu zderzenia "Rybaka" z autokarem niedaleko Elbląga, skład ten obsługują olsztyńskie wagony,gdzie natomiast są te które brały udział w wypadku skoro zostały odcholowane do Olsztyna?Czyżby przechodziły jakieś badania?
Awatar użytkownika
Sebastian Marszał
ZWROTNICZY
Posty: 637
Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Sebastian Marszał »

Był w Olsztynie przejazdem tzn. prowadził pociąg "PODLASIAK" ale fotki zostały wykonane w czasie postoju w Korszach
Załączniki
Co to jest??
Co to jest??
P6240061.jpg
Ostatnio zmieniony 04 maja 2008, 23:27 przez Sebastian Marszał, łącznie zmieniany 2 razy.
mgr inż. Sebastian Marszał
Grzegorz Sidor
Towarowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 cze 2007, 21:22

Post autor: Grzegorz Sidor »

WItam.

ET22-1118 jest lokomotywą z Czechowic Dziedzic. A To coś co jest zaznaczone czerwoną strzałką to jest jakiś czujnik od Kabinówki. Warto zaznaczyć, że ta lokomotywa jest przystosowana do wjazdu na terytorium Czech.
Awatar użytkownika
Sebastian Marszał
ZWROTNICZY
Posty: 637
Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Sebastian Marszał »

Jest to jedna z kilku lokomotyw przystosowana do jazdy po terenie CD. Dodatkowe zmiany jakie są w środku to uszynienia oraz apteczka pierwszej pomocy.
mgr inż. Sebastian Marszał
M.Szymański
Towos
Posty: 29
Rejestracja: 09 sty 2007, 08:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: M.Szymański »

sdre pisze: Dodatkowe zmiany jakie są w środku to uszynienia...
Mógłbyś przybliżyć ten temat - co to jest, do czego służy?
Pozdrawiam
Kotłów parowych nie ma już na kolei, ale nadal
nie brak ich na statkach
Awatar użytkownika
Sebastian Marszał
ZWROTNICZY
Posty: 637
Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Sebastian Marszał »

Oki ale co dokładnie mam opisać ??
mgr inż. Sebastian Marszał
Bodek
Pospieszny
Posty: 129
Rejestracja: 12 lip 2005, 14:57
Lokalizacja: Gdynia / Szczecin

Post autor: Bodek »

Zwróćcie też uwagę na jej połówkowe patyki.
Zapewne ich ślizgi są grafitowe, czyli takie, jak powszechnie stosowane w cywilizowanej Europie.
USAMORZĄDOWIĆ regionalne linie kolejowe!!!
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=62563#62563
Pozdrowienia z Pomorza!
B. Jędrzejewski
M.Szymański
Towos
Posty: 29
Rejestracja: 09 sty 2007, 08:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: M.Szymański »

sdre pisze:Oki ale co dokładnie mam opisać ??
Uszynienia ;)
Kotłów parowych nie ma już na kolei, ale nadal
nie brak ich na statkach
Awatar użytkownika
Sebastian Marszał
ZWROTNICZY
Posty: 637
Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Sebastian Marszał »

Szafa WN NN łoża sprężarek głównych drzwi klapy od szafy WN wszystko to zostało dodatkowo uszynione
mgr inż. Sebastian Marszał
M.Szymański
Towos
Posty: 29
Rejestracja: 09 sty 2007, 08:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: M.Szymański »

sdre pisze:Szafa WN NN łoża sprężarek głównych drzwi klapy od szafy WN wszystko to zostało dodatkowo uszynione
Czyli jak mniemam połączone jednym przewodem, który z kolei jest połączony z przewodem powrotnym - zgadza się? Jaki jest cel stosowania takich rozwiązań?
Pozdrawiam
Kotłów parowych nie ma już na kolei, ale nadal
nie brak ich na statkach
Awatar użytkownika
Sebastian Marszał
ZWROTNICZY
Posty: 637
Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Sebastian Marszał »

To po prostu jest uszynione części ruchome (drzwi,klapy) łoże sprężarki-dodatkowo uszynione żółto-zielonym przewodem widocznie tak chcą mieć Czesi.
mgr inż. Sebastian Marszał
Awatar użytkownika
Grzegorz Kowalczyk
Pospieszny
Posty: 192
Rejestracja: 11 lut 2007, 15:50
Lokalizacja: Olsztyn

EN57-20XX??

Post autor: Grzegorz Kowalczyk »

Witam.
czy mnie oczy mylą?? :shock: , Czyż by Olsztyn odwiedził zmodernizowany kibel :shock: ,EN57-20XX zdjęcia w załącznikach. Dla niedowiarków to nie jest żaden fotomontaż :wink: :wink: .
Pozdrawiam.

http://rapidshare.com/files/40765950/PIC_0028.JPG.html :cool:

http://rapidshare.com/files/40766430/PIC_0029.JPG.html
pozdrowienia dla wszystkich miłośników kolei. :-)
Pozdrawiam Grzegorz Kowalczyk !:).
Awatar użytkownika
Sebastian Marszał
ZWROTNICZY
Posty: 637
Rejestracja: 30 paź 2004, 21:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Sebastian Marszał »

To nie jest zmodernizowany tylko ED74-001 przyjechał do Olsztyna i dziś odjechał do Warszawy przez Nidzicę gdzie jest testowany i jutro ma wrócić do Olsztyna. A w Olsztynie był gdzieś około 12:30
mgr inż. Sebastian Marszał
ODPOWIEDZ