Wybór specjalizacji na studia - Drogi Szynowe?
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
Wybór specjalizacji na studia - Drogi Szynowe?
Witam
Nie ma na forum działu Offtopic, więc zamieszczam temat tu.
Studiuję na Politechnice Gdańskiej budownictwo i jestem zmuszony dokonać wyboru profilu dyplomowania. Z racji zainteresowania koleją, myślałem o specjalizacji Drogi Szynowe, ale podobno potencjalni pracodawcy patrzą na to, jakie specjalizacje się kończyło i z reguły bardziej pożądane są specjalizacje konstrukcyjne. Nie wiem, czy to mit, czy prawda, w każdym razie zwracam się z zapytaniem do użytkowników, którzy mieli okazję kończyć studia budowlane, czy warto jest się kierować sympatiami, czy może jednak pójść za głosem rozsądku i wybrać jednak specjalizację konstrukcyjną? Z góry dzięki za odzew.
Nie ma na forum działu Offtopic, więc zamieszczam temat tu.
Studiuję na Politechnice Gdańskiej budownictwo i jestem zmuszony dokonać wyboru profilu dyplomowania. Z racji zainteresowania koleją, myślałem o specjalizacji Drogi Szynowe, ale podobno potencjalni pracodawcy patrzą na to, jakie specjalizacje się kończyło i z reguły bardziej pożądane są specjalizacje konstrukcyjne. Nie wiem, czy to mit, czy prawda, w każdym razie zwracam się z zapytaniem do użytkowników, którzy mieli okazję kończyć studia budowlane, czy warto jest się kierować sympatiami, czy może jednak pójść za głosem rozsądku i wybrać jednak specjalizację konstrukcyjną? Z góry dzięki za odzew.
- Adam Dąbrowski
- DYŻURNY RUCHU
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Re: Wybór specjalizacji na studia - Drogi Szynowe?
Hej,Mariusz_G pisze:Witam
Nie ma na forum działu Offtopic, więc zamieszczam temat tu.
Studiuję na Politechnice Gdańskiej budownictwo i jestem zmuszony dokonać wyboru profilu dyplomowania. Z racji zainteresowania koleją, myślałem o specjalizacji Drogi Szynowe, ale podobno potencjalni pracodawcy patrzą na to, jakie specjalizacje się kończyło i z reguły bardziej pożądane są specjalizacje konstrukcyjne. Nie wiem, czy to mit, czy prawda, w każdym razie zwracam się z zapytaniem do użytkowników, którzy mieli okazję kończyć studia budowlane, czy warto jest się kierować sympatiami, czy może jednak pójść za głosem rozsądku i wybrać jednak specjalizację konstrukcyjną? Z góry dzięki za odzew.
źle wybrałeś miejsce publikacji tej wiadomości - dopiero teraz przeczytałem. Ja zdecydowanie poszedłem za głosem sympatii i dziś ani trochę nie żałuję.
Powodzenia!
Adam
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski
Inżynierka zakończona pół roku temu, obroniłem się w specjalizacji konstrukcyjnej - Konstrukcje Betonowe. Teraz jednak postawiłem zdecydowanie na Drogi Szynowe i czuję, że nie będę żałować W związku z tym mam pytanie do p. Adama Dąbrowskiego, który kończył PG: czy można proponować własne tematy prowadzącym? Czy jednak oni są zainteresowani głównie woj. Pomorskim (bo tematyka prac dyplomowych dotyczyła głównie linii leżących w pomorskiem)? Myślałem o rewitalizacji połączenia Szczytno-Ełk, lub o ogólnej sytuacji i perspektywach rozwoju połączeń kolejowych w woj. Warmińsko-Mazurskim.
- Adam Dąbrowski
- DYŻURNY RUCHU
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Super!!! Gratuluję zarówno ukończenia inżynierki, jak i wyboru Dróg Szynowych jako dalszej drogi kształcenia. Na pewno nie będziesz żałował!Mariusz_G pisze:Inżynierka zakończona pół roku temu, obroniłem się w specjalizacji konstrukcyjnej - Konstrukcje Betonowe. Teraz jednak postawiłem zdecydowanie na Drogi Szynowe i czuję, że nie będę żałować
Śmiało zaproponuj swój własny temat, ja tak zrobiłem i w ten sposób pisanie pracy dyplomowej stało się czystą przyjemnością.Mariusz_G pisze:W związku z tym mam pytanie do p. Adama Dąbrowskiego, który kończył PG: czy można proponować własne tematy prowadzącym? Czy jednak oni są zainteresowani głównie woj. Pomorskim (bo tematyka prac dyplomowych dotyczyła głównie linii leżących w pomorskiem)?
Oba tematy bardzo fajne: jeden bardziej techniczny, drugi bardziej przekrojowy.Mariusz_G pisze:Myślałem o rewitalizacji połączenia Szczytno-Ełk, lub o ogólnej sytuacji i perspektywach rozwoju połączeń kolejowych w woj. Warmińsko-Mazurskim.
Pozdrawiam,
Adam
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski