Tną cysterny.

Obecne oblicze stalowych szlaków;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

Paweł
Towarowy
Posty: 15
Rejestracja: 24 wrz 2004, 22:36
Lokalizacja: Morąg

Tną cysterny.

Post autor: Paweł »

Od jakiegoś czasu obserwowałem zmiejszająca się liczbę cystern, stojących od dawna na stacji w Morągu. Czekając dzisiaj na opóźniony o 40 minut pospieszny, zobaczyłem że są one cięte na miejscu i wywożone gdzieś w Eaosach. Cysterny chudły już od dawna z powodu odkręcania przez miłośników złomu wszystkiego, co się dało odkręcić.

Poza tym na morąskiej stacji dzieje się więcej niż zwykle. Drogowcy kombinują coś z torami, wycinana jest bujna trawa, rosnąca w nieużywanych częściach stacji, pojawia się więcej wagonów z drewnem, czasem z węglem i wagony z jakimiś łatwopalnymi materiałami.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Adam Dąbrowski
DYŻURNY RUCHU
Posty: 1140
Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: Adam Dąbrowski »

Czyżby wycinana trawa miała być preludium do zapowiadanego już wcześniej uszczuplenia morąskiego układu torów stacyjnych (po prostu trudniej pracować w chaszczach)?

A materiały łatwopalne to pewnie dla wojska...

Pozdro!
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Dąbrowski
Radek
InterCity
Posty: 306
Rejestracja: 18 paź 2004, 12:52
Lokalizacja: Ostróda / Kraków

Post autor: Radek »

Zgadza się, ostatnio zaczęto również ciąć cysterny stojące (i szpecące) na stacyjce w Samborowie. Wysokie ceny złomu ratnkiem na kolejowe długi???
ODPOWIEDZ