Strona 9 z 10

: 23 kwie 2016, 13:33
autor: Grzesiek1983
W Łomży spółka należąca do PKP Cargo, Cargotor modernizuje tor nr 18, który służy do wyładunku i załadunku wagonów. Z tego co dziś widziałem szyny zostają stare. Wymieniane są wszystkie podkłady na nowe oraz mocowania szyn do podkładów. Sypany jest też nowy tłuczeń (wcześniej był piach).

Super, że coś się w Łomży rusza.

: 23 kwie 2016, 16:45
autor: Referee
Grzesiek1983 pisze:W Łomży spółka należąca do PKP Cargo, Cargotor modernizuje tor nr 18, który służy do wyładunku i załadunku wagonów. Z tego co dziś widziałem szyny zostają stare. Wymieniane są wszystkie podkłady na nowe oraz mocowania szyn do podkładów. Sypany jest też nowy tłuczeń (wcześniej był piach).

Super, że coś się w Łomży rusza.
Podkłady drewno czy beton?

: 24 kwie 2016, 08:45
autor: Grzesiek1983
Referee pisze:
Grzesiek1983 pisze:W Łomży spółka należąca do PKP Cargo, Cargotor modernizuje tor nr 18, który służy do wyładunku i załadunku wagonów. Z tego co dziś widziałem szyny zostają stare. Wymieniane są wszystkie podkłady na nowe oraz mocowania szyn do podkładów. Sypany jest też nowy tłuczeń (wcześniej był piach).

Super, że coś się w Łomży rusza.
Podkłady drewno czy beton?
Drewno.

Nowe podkłady. Pachną aż miło :)

: 09 paź 2016, 18:22
autor: Grzesiek1983
W Łomży na stacji znów coś się dzieje. Trwa wymiana rozjazdu nr 16, gdzie od toru nr 12 odchodzi tor spółki Cargotor (tor nr 18).

W dodatku wzdłuż toru nr 16 oraz pod nastawnią porozkładano palety z nowymi podkładami drewnianymi. Ciekawe, czy będą coś grzebać przy torze nr 16, który jest totalnie zarośnięty i od dobrych 10 lat nieużywany.

Małe rzeczy, a cieszą.

: 16 paź 2016, 11:48
autor: Grzesiek1983
Trochę się wyjaśniło. Wymiana rozjazdu jest związana z wykolejeniem dwóch węglarek, do którego doszło w tym miejscu 26 września br.

Natomiast przywiezione nowe podkłady drewniane są wykorzystywane przy pracach na linii 49 - wymiana zużytych podkładów.

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 17 sie 2017, 20:36
autor: Grzesiek1983
Kilka nowości z regionu:

W Łomży na stacji, w ramach prac utrzymaniowych, wymieniane są niektóre zniszczone podkłady drewniane na nowe. Na razie prace są prowadzone na torze nr 1. Z tego co kilka miesięcy temu było napisane na stronie PLK, wynikało, że wymiana pojedynczych podkładów drewnianych ma być również prowadzona na torze nr 2.

W Śniadowie, w ramach rewitalizacji linii 26, trwa wymiana semaforów na świetlne. Nowe semafory już stoją, ale nie są uruchomione. Ruch na stacji obecnie odbywa się na rozkazy pisemne. Pojawiły się też tarcze manewrowe, których w Śniadowie nie było do tej pory.

Niestety, z tego co widać, podczas prac nie zostanie zmieniona patologiczna sytuacja związana z ruchem z/ do Łomży, polegająca na tym, że wjazd/ wyjazd może odbywać się tylko z jednego toru przelotowego (nr 2).

Czerwony Bór już nie jest stacją. Obie głowice zostaly rozmontowane, a w ich miejscy jest już nowy podbity tor.

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 20 wrz 2017, 11:54
autor: Referee
Nie wiesz może kiedy planują uruchomić nowe semafory w Śniadowie?

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 24 wrz 2017, 11:39
autor: Grzesiek1983
Nie wiem. Jak tylko się czegoś dowiem, to napiszę.

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 01 lis 2017, 18:42
autor: Grzesiek1983
Semafory świetlne w Śniadowie już świecą. Nie wiem tylko, czy ruch odbywa się dalej na rozkaz, czy już zgodnie z semaforami.

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 29 lis 2017, 14:50
autor: Referee
A jak z Czarnowem Undami? Wiesz może? Ja planuję wybrać się zobaczyć, ale dopiero 10.12.

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 09 gru 2017, 15:25
autor: Grzesiek1983
Referee pisze: 29 lis 2017, 14:50 A jak z Czarnowem Undami? Wiesz może? Ja planuję wybrać się zobaczyć, ale dopiero 10.12.
Ruch w Śniadowie odbywa się nadal na rozkaz. Semafory świecą, ale pulpit i cały system SRK nie został jeszcze odebrany. Zostało też jeszcze kilka rzeczy do zrobienia na stacji (trwa wymiana podkładów na torze nr 1 i 3).

W Czarnowie - z tego, co słyszałem - czekają na podłączenie do sieci energetycznej urządzeń stacyjnych. Stacja nie jest obsadzona.

Do tego jeszcze zostało uzupełnienia tłucznia na szlaku.

W rezultacie linia 36 na odcinku Śniadowo-Łapy nie zostanie uruchomiona od nowego rozkładu jazdy (od jutra).

Odcinek Ostrołęka-Śniadowo ma być robiony dopiero na wiosnę. Prace mają ruszyć od marca 2018, ale jest prawdopodobne, że mogą się opóźnić.

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 18 gru 2017, 11:48
autor: Referee
Wykonawczą w Śniadowie rozebrali?

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 23 gru 2017, 09:48
autor: Grzesiek1983
Jak byłem na początku grudnia, to była już nieczynna. Czekała na rozbiórkę - mechaniczne urządzenia SRK miały trafić od Małkinii, do PLK. Samym budynkiem miała się zająć jakaś firma zewnętrzna.

Rozjazdy w okręgu nastawni wykonawczej są przestawiane ręcznie (z poziomu gruntu)

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 07 sty 2018, 19:30
autor: Referee
Jakieś nowości ze Śniadowa? Z tego co wiem ocinek Śniadowo-Łapy ma być uruchomiony do marca, po czym rozpoczną się prace na Ostrołęka-Śniadowo.

Re: Łomża - czy to już koniec?

: 10 sty 2018, 21:25
autor: Grzesiek1983
Referee pisze: 07 sty 2018, 19:30 Jakieś nowości ze Śniadowa? Z tego co wiem ocinek Śniadowo-Łapy ma być uruchomiony do marca, po czym rozpoczną się prace na Ostrołęka-Śniadowo.
Będę w Śniadowie w poniedziałek, to się może czegoś dowiem.