Aktualności z odcinka Ostrołęka - Chorzele - Wielbark
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
No niech mnie, jak żyję takiego sprzętu nie widziałem. Co to za lokomotywa??
Matko Święta kabina od SM03, pudło jakby od którejś rumuńskiej manewrówki, ostojnica z pomostem chyba od węgierskiej SM41 a wózki to już całkiem nie wiem od czego... Jezus Maria w życiu takiej krzyżówki nie widziałem co to?...
Pamiętacie może oznaczenie? bo na zdjęciu nie widać
Matko Święta kabina od SM03, pudło jakby od którejś rumuńskiej manewrówki, ostojnica z pomostem chyba od węgierskiej SM41 a wózki to już całkiem nie wiem od czego... Jezus Maria w życiu takiej krzyżówki nie widziałem co to?...
Pamiętacie może oznaczenie? bo na zdjęciu nie widać
lokomotywa MAK G1100 BB http://de.wikipedia.org/wiki/MaK_G_1100_BB na modernizowanej linii pracują trzy takie lokomotywy
I na co to wszystko? Czytałem gdzieś że ceny za udostępnienie linii są zaporowe i Svedwood traci nadzieję na rewitalizację linii do Wielbarka, nawet dla przewozów towarowych. Znów para poszła w gwizdek i... skończyło się jak zawsze- ciężarówki jadą starą wąską drogą... to rozwiązanie najbardziej optymalne i wieczne...
Mam pytanie, pamiętacie tą galerię z ostatniej podróży liną 35 do Ostrołęki http://witek602.webpark.pl/ostatni_pociag_520/ niestety adres już nie istnieje. Ma ktoś z was drodzy użytkownicy dostęp do tych zdjęć ?
-
- Towarowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 06 gru 2011, 22:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Towarowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 maja 2011, 20:26
- Lokalizacja: Olsztyn/Ostrołęka
http://www.kolej.one.pl/index.php?dzial ... toid=26569 Znalazłem jedno zdjęcie. Jechałem ostatnim pociągiem od strony Ostrołęki dokładnie Parciaki-Szczytno. W tedy jeszcze nie miałem aparatu niestety.
-
- Towarowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 06 gru 2011, 22:53
- Lokalizacja: Wrocław
W Zabielu była nastawnia dysponująca w pomieszczeniu dyżurnego ruchu przed którym kanał pędniowy rozchodził się w dwie strony przy czym sterowanie mechaniczne zwrotnicami do mijanki oraz sterowanie semaforami kształtowymi odbywało się wyłącznie z tego pomieszczenia. Urządzenia zdemontowała służba drogowa niedługo po zamknięciu linii.