Działdowo-Brodnica: podniosą semafor!

Obecne oblicze stalowych szlaków;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

PiotrSzóstek
Towos
Posty: 33
Rejestracja: 30 lis 2009, 16:16
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: PiotrSzóstek »

Dzwoniłem do ZLK w Bydgoszczy a tam nic nie wiedzą o drucie nad 208ką :shock: .Zamknięcia w tym wykazie związane są z RPO KUJ-POM i podniesieniem V na JP-Gdz do 120km/h a na moście na Wiśle nie mniej niż 80km/h :grin:
Tu stacja Grudziądz :-)
Awatar użytkownika
Sławomir Raflewski
Ekspres
Posty: 213
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:37
Lokalizacja: Marcinkowo/Olsztyn

Post autor: Sławomir Raflewski »

Jak na razie te prace zostały ujęte w harmonogramie, ale Zarządca Infrastruktury PKP PLK nie pisze bzdur w harmonogramach,co bardzo mnie dziwi nie jest przewidziana w latach 2016 i 2017 elektryfikacja odcinka linii D29-38 Korsze - Ełk
Grudziądz miastem bez połączeń dalekobieżnych
PiotrSzóstek
Towos
Posty: 33
Rejestracja: 30 lis 2009, 16:16
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: PiotrSzóstek »

Myślisz,że to jest realne? Tu pisze o drucie nad 208ką,a tymczasem jak wiadomo LK71 też miała otrzymać drut już w minionej perspektywie UE a teraz nie ma o niej wspomnienia w wykazie zamknięć torowych PLK.Czyżby Grudziądz był ważniejszy na sieci PLKi od Rzeszowa?
Tu stacja Grudziądz :-)
Awatar użytkownika
Sławomir Raflewski
Ekspres
Posty: 213
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:37
Lokalizacja: Marcinkowo/Olsztyn

Post autor: Sławomir Raflewski »

Ja tylko podaję to co PKP PLK umieściło w swoim harmonogramie zamknięć torowych, raczej nie wyssali sobie tego z palca ale poczekajmy na aktualizację która będzie pewnie w połowie roku być może do tego czasu coś pojawi się w innych źródłach
Grudziądz miastem bez połączeń dalekobieżnych
Awatar użytkownika
ArTuR
Przyspieszony
Posty: 79
Rejestracja: 18 wrz 2005, 23:32
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: ArTuR »

Przeszedłem szlak z Brodnicy 55,3 do Lidzbarka Miasto 24,4. Tor jest kompletny i przejezdny. Na szynach bardzo stary ślad przejazdu pewnie sprzed wielu miesięcy. Dyżurny ruchu w Brodnicy poinformował mnie, że nic tam nie jeździ.
Załączniki
Lidzbark Miasto km.24,4
Lidzbark Miasto km.24,4
Wjazd do Lidzbarka km.25,4
Wjazd do Lidzbarka km.25,4
Km. 26.6
Km. 26.6
Km. 28.3
Km. 28.3
Km. 29.2
Km. 29.2
Wjazd do Klonowa km. 30.8
Wjazd do Klonowa km. 30.8
Km. 33.3
Km. 33.3
Km. 33.8
Km. 33.8
Gutowo km.35.1
Gutowo km.35.1
Wjazd do Radoszek od Lidzbarka km. 39.8
Wjazd do Radoszek od Lidzbarka km. 39.8
Wjazd do Radoszek km. 40.7
Wjazd do Radoszek km. 40.7
Wjazd do Radoszek
Wjazd do Radoszek
Km. 43.5
Km. 43.5
Km. 44.8
Km. 44.8
Km 47.5
Km 47.5
Wyjazd z Tamy Brodzkiej
Wyjazd z Tamy Brodzkiej
Km 51.5
Km 51.5
Wyjazd z Brodnicy
Wyjazd z Brodnicy
Awatar użytkownika
Sławomir Raflewski
Ekspres
Posty: 213
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:37
Lokalizacja: Marcinkowo/Olsztyn

Elektryfikacji nie będzie. PLK - to błąd w harmonogramie

Post autor: Sławomir Raflewski »

Grudziądz miastem bez połączeń dalekobieżnych
Awatar użytkownika
maczy
Ekspres
Posty: 215
Rejestracja: 21 lis 2007, 18:24

Post autor: maczy »

ArTuR pisze:Przeszedłem szlak z Brodnicy 55,3 do Lidzbarka Miasto 24,4. Tor jest kompletny i przejezdny. Na szynach bardzo stary ślad przejazdu pewnie sprzed wielu miesięcy. Dyżurny ruchu w Brodnicy poinformował mnie, że nic tam nie jeździ.
Bardzo dziękuję za te zdjęcia. Z jednej strony - smutne, a z drugiej - przejezdność zawsze pozostawia nadzieję na lepsze kolejowe jutro tego miejsca.
tomek1989tadzik
Towos
Posty: 35
Rejestracja: 23 gru 2011, 12:56
Lokalizacja: soldau(działdowo)

Działdowo-Brodnica: podniosą semafor!

Post autor: tomek1989tadzik »

napotkałem takie info.
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/mib ... 78600.html
pożyjemy zobaczymy
Tomasz Krysman (Krysmann)
Awatar użytkownika
maczy
Ekspres
Posty: 215
Rejestracja: 21 lis 2007, 18:24

Re: Działdowo-Brodnica: podniosą semafor!

Post autor: maczy »

tomek1989tadzik pisze:napotkałem takie info.
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/mib ... 78600.html
pożyjemy zobaczymy
Ciekawie wyglądają natomiast plany połączeń według scenariusza pożądanego. Znajdziemy tu pociągi PKP IC obsługujące nowe stacje i odcinki linii kolejowych: Piła – Chojnice – Tczew, Szczecinek – Chojnice – Grudziądz – Brodnica – Działdowo, Łapy – Ostrołęka – Szczytno, Białystok – Czeremcha – Siedlce, Łuków – Lublin, Tomaszów Mazowiecki – Radom, Głogów – Leszno – Ostrów Wielkopolski, Legnica – Jaworzyna Śląska – Kamieniec Ząbkowicki – Kędzierzyn Koźle, Bielsko Biała – Goleszów – Cieszyn, Goleszów – Wisła Głębce, Kutno – Płock, Kołobrzeg – Goleniów, Zielona Góra – Żary – Jelenia Góra, (Kłodawa) – Inowrocław, Piła – Ulikowo.
Plany, plany, plany... Mam tylko jedno pytanie, które w sposób istotny podważy tego typu plany. To pytanie można zawrzeć w jednym słowie: CZYM?. SM42 + wagon?
tomek1989tadzik
Towos
Posty: 35
Rejestracja: 23 gru 2011, 12:56
Lokalizacja: soldau(działdowo)

Działdowo-Brodnica: podniosą semafor!

Post autor: tomek1989tadzik »

Przepraszam ciebie Panie Kolego "maczy" SM42+wagon. Raczej nie bo liczba mnoga wagony! a więc SM42+wagony a i tak na tym połączeniu kolejowym największa prędkość jest 80/kmh czyli 50mph i SM42 idealnie pasuje, no że chyba jeżeli chodzi o odcinek między Chojnicami a Piłą Gł. bo tam jest prędkość chyba 120km/h czyli 75mph
Tomasz Krysman (Krysmann)
Awatar użytkownika
maczy
Ekspres
Posty: 215
Rejestracja: 21 lis 2007, 18:24

Re: Działdowo-Brodnica: podniosą semafor!

Post autor: maczy »

tomek1989tadzik pisze:Przepraszam ciebie Panie Kolego "maczy" SM42+wagon. Raczej nie bo liczba mnoga wagony! a więc SM42+wagony a i tak na tym połączeniu kolejowym największa prędkość jest 80/kmh czyli 50mph i SM42 idealnie pasuje, no że chyba jeżeli chodzi o odcinek między Chojnicami a Piłą Gł. bo tam jest prędkość chyba 120km/h czyli 75mph
Ach, WAGONY. Więc jednak więcej niż jeden. Realistycznie zakładałem, że nie ma ich za wielu "w zapasie", a przy kaprysach IC, które mieliśmy już na 208 na odcinku Brodnica - Działdowo, nie spodziewałbym się nagle cudownie wielkiej frekwencji, dlatego założyłem, że jeden wagon wystarczy. Mimo to mam wrażenie, że coś mnie jednak ominęło - czy jakimś sposobem w PKPIC cudownie wagony się jednak rozmnożyły (i lokomotywy, w tym spalinowe), dzięki czemu będzie można uruchomić na liniach wskazanych w artykule od kilkunastu do kilkudziesięciu dodatkowych pociągów? Już tupię nóżkami, żeby zobaczyć, jak to będzie funkcjonowało np. w tzw. sezonie...

PS. Gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości, "wagonu" w liczbie pojedynczej użyłem celowo nieco ironicznie, nie wierząc w potencjał pasażerów na dłuższy skład między Brodnicą a Działdowem, jak i zresztą na całej 208.
Awatar użytkownika
Sławomir Raflewski
Ekspres
Posty: 213
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:37
Lokalizacja: Marcinkowo/Olsztyn

Najnowsza interpelacja w sprawie połączeń dalekobieżnych

Post autor: Sławomir Raflewski »

Inicjatorem całej akcji jest portal społecznościowy " Kolej na Warmii, Mazurach, Pomorzu i Kujawach. " Osobiście jestem jednym z koordynatorów tej akcji... http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/Interp ... y=0726C7EF
Grudziądz miastem bez połączeń dalekobieżnych
Awatar użytkownika
maczy
Ekspres
Posty: 215
Rejestracja: 21 lis 2007, 18:24

Post autor: maczy »

Trzymam kciuki, choć nadzieję mam marną.

Przy okazji - temat elektryfikacji 208 jest już definitywnie zaorany, zdaje się.
kuba_mk
DYŻURNY RUCHU
Posty: 122
Rejestracja: 21 paź 2005, 18:31
Lokalizacja: Lidzbark Welski
Kontakt:

Post autor: kuba_mk »

No dobra. Tylko dlaczego przez Iławę? Ja rozumiem zawieszony ruch na pierwszych kilometrach linii 208. Ale czy to jest powód do pominięcia Lidzbarka i Brodnicy, które połączeń dalekobieżnych na chwilę obecną nie mają wcale? Pomijam już fakt, że trasa przez Iławę jest jednak trochę na około...
Awatar użytkownika
Sławomir Raflewski
Ekspres
Posty: 213
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:37
Lokalizacja: Marcinkowo/Olsztyn

Post autor: Sławomir Raflewski »

Tak, to jest zasadniczy powód.
Grudziądz miastem bez połączeń dalekobieżnych
ODPOWIEDZ