Olsztyńskie petuchy (parowozy serii Pt47)
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
- krzysztoforek
- Ekspres
- Posty: 215
- Rejestracja: 22 maja 2006, 14:04
- Lokalizacja: Szczecin
- krzysztoforek
- Ekspres
- Posty: 215
- Rejestracja: 22 maja 2006, 14:04
- Lokalizacja: Szczecin
Przepraszam ,ale to nieprawda. Proszę skontaktować się z ludźmi, którzy opiekowali się tzw. skansenem w Elblągu. Wytłumaczą wszystko ze szczegółami. Najdrobniejszymi. Będzie miał Pan wówczas wspaniałą okazję do opisania na niniejszym forum, jak to było naprawdę i dlaczego.Bernard pisze:Pt47 z Kościerzyny ma fałszywe oznaczenie 100, nadane w skansenie.
Nie mam zamiaru się z Panem sprzeczać. Jeżeli ma Pan pełną wiedzę, proszę o wyjaśnienie - od tego chyba jest to forum. Sprawa numeracji tej maszyny dosyć mnie zdziwiła swego czasu i były to wiadomości od osób w temacie. Dużo później się okazało, że nie tylko ja miałem wątpliwości:
http://tomi.holdys.pl/index2.php?desc=on&par=pt47-171
A sama analiza detali parowozu (np. kotła) Pt47-100 i 171 ukazuje zasadnicze różnice i zachowany egz z Kościerzyny zbieżny elementami z numerem 171.
Ponadto na tym forum i w tym wątku nie jestem jedyną osobą, która sygnalizowała rozdźwięk numeracyjny tego parowozu
http://tomi.holdys.pl/index2.php?desc=on&par=pt47-171
A sama analiza detali parowozu (np. kotła) Pt47-100 i 171 ukazuje zasadnicze różnice i zachowany egz z Kościerzyny zbieżny elementami z numerem 171.
Ponadto na tym forum i w tym wątku nie jestem jedyną osobą, która sygnalizowała rozdźwięk numeracyjny tego parowozu
"Uwaga Grupa! Kierunek wschód! Tam musi być jakaś cywilizacja!"
- krzysztoforek
- Ekspres
- Posty: 215
- Rejestracja: 22 maja 2006, 14:04
- Lokalizacja: Szczecin