Nasze Forum ma już 19 lat! Tworzą je pasjonaci, kolejarze, samorządowcy, politycy, naukowcy... Jest z kim i o czym porozmawiać. Od lipca 2020 r. wracamy do dyskusji o historii, teraźniejszości i przyszłości dróg szynowych na Warmii, Mazurach i Pomorzu.
Słomniki - Kraków Główny Osobowy - Kraków Płaszów
Słomniki - Kraków Prokocim Towarowy
Słomniki - Kraków Nowa Huta
Słomniki - Kraków Główny Towarowy
Słomniki - Kraków Batowice - Kraków Olsza - Kraków Płaszów
Teraz ciekawostka - zeszyt III-48 z 1981 - zawiera pociągi jadące z Przemyśla w Bieszczady tranzytem przez Ukrainę. Uwaga - po drodze zmiana czasu! Ponadto są pociągi z Przemyśla do Malhowic, które w jedną ze stron jadą 15 km/h - cofanie składu ze względu na brak możliwości oblotu (jeden tor).
Przesyłam link do dodatku IIB z 1981 - pociągi dalekobieżne krajowe.
Dodatek do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów
Część IIB (DOKP Warszawa) Plan zestawienia obiegu i obsługi składów pociągów pasażerskich dalekobieżnych (ekspresowych, pospiesznych i osobowych)
31 V 1981 #SRJP-DOD-IIB-WARSZAWA-1981.05.31# https://www.wmtmk.pl/repozytorium/19810 ... rszawa.zip
(Jaworzno Szczakowa) - podg. Pieczyska - Kraków Płaszów
Kraków Mydlniki - Kraków Prokocim Towarowy
Kraków Mydlniki - Kraków Nowa Huta
Kraków Batowice - Kraków Główny Towarowy - Kraków Mydlniki