Szczytno - Biskupiec Reszelski

Uporządkowany zbiór dokumentów archiwalnych dotyczących sieci kolejowej na Warmii, Mazurach i pozostałych ziemiach byłych Prus Wschodnich;

Moderator: bastard

bastard
ZWROTNICZY
Posty: 362
Rejestracja: 06 mar 2007, 20:29

Szczytno - Biskupiec Reszelski

Post autor: bastard »

Poniżej 3 plany stacji Dźwierzuty położonej w km 21,045, której otwarcie dla potrzeb ruchowych nastąpiło w dniu 09 października 1956 r. Stację dla potrzeb ruchowych zamknięto w dniu 02.01.1970 r.
1. Plan schematyczny z 1950 r. - stan aktualności na dzień 26.09.1987 r.
2. Plan pędni i kabli z 1971 r. - stan aktualności 22.04.1994 r.
3. Plan sytuacyjny srk z tablicą zależności z 1948 r. ( poprawki z lat 1951-1961) – stan aktualności 21.04.2000 r.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
bastard
ZWROTNICZY
Posty: 362
Rejestracja: 06 mar 2007, 20:29

Targowska Wola

Post autor: bastard »

Następna stacja to Targowska Wola – położona w km 26,930. Staja to została otwarta i oddana do eksploatacji w dniu 09 grudnia 1975 r. a zamknięta dla potrzeb techniczno-ruchowych w dniu 01 grudnia 1989 r.
Poniżej dokumenty związane z tą stacją:
1. Plan schematyczny – z 1975 r. – aktualizacja na dzień 23.03.1992 r.
2. Plan schematyczny urządzeń srk stacji Targowska Wola jako bocznicy (po zamknięciu stacji) z 1995 r.
3. Telegram o otwarciu stacji Targowska Wola
4. Telegram o zamknięciu stacji Targowska Wola
5. Opis obsługi pulpitu nastawczego urządzeń z.r.k. typu E na stacji Targowska Wola
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
bastard
ZWROTNICZY
Posty: 362
Rejestracja: 06 mar 2007, 20:29

Nowe Kiejkuty i Ochódno

Post autor: bastard »

Poniżej dwa plany schematyczne przystanków osobowych:
1. Nowe Kiejkuty - położne w km 11,751 - na którym linią przerywaną zaznaczono zlikwidowany tor nr 2. Najprawdopodobniej był to tor boczny do załadunków /rozładunków a Nowe Kiejkuty pełniły funkcję ładowni.
2. Ochódno - położone w km 9,026 - na którym linią przerywaną zaznaczone są zlikwidowane dwa tory: nr 2 i 3. Wcześniej była w tym miejscu stacja.
Brak mi danych - kiedy tory oba punkty przestały pełnić funkcje handlowe i eksploatacyjne oraz kiedy ww. tory zostały rozebrane.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ODPOWIEDZ