Strona 2 z 5

: 24 mar 2006, 11:36
autor: CM
Żądamy kategorycznie większej ilości wyborów! Proponuję wybory tuż przed każdorazową zmianą rozkładów (XII III VI) plus samorządowe na przekładkę :twisted:

Nie ma co być zbytnio ostrożnym - ile się dobrego zrobi - tyle klubowego. Byle zagwarantować sobie prawa w stosownej umowie (klauzule - jak wy to - to my to, jak wy nie - to my bierzemy odszkodowanie :twisted: ). Poważniejsza sprawa - ta dewastacja mostu jest smutna. Czyżby dechy poszły na opał - ale to smród straszny przy paleniu!? Pomosty powinny tam jednak być zrekonstruowane, bo każdy będzie chciał się zatrzymać, porobić fotki itp. To najpiękniejsze miejsce na szlaku.

PS. Do Szwecji jak rozumiemy - promem kolejowym ;)

: 24 mar 2006, 18:14
autor: Martel
Tak jak napisał Przemek dziś tj 24 marca 2006 r. "machajka" z Olsztyna i spalinówka z Czerwonki zostały przetransportowane do Ornety. Przy okazji spalinówka z garażu została przeciągnięta do innej lokalizacji. Drezyny stacjonują w Ornecie na terenie fabryki śrub. Niestety podczas transportu spalinówki na lawecie podczas jazdy otworzyła się skrzynka z cześciami. Zawartość jej obecnie jest w bliżej nam nie znanym miejscu :) (dotyczy także drewnianej pokrywy)

Obrazek
Obrazek

: 25 mar 2006, 10:47
autor: Adam Dąbrowski
Martel, dzięki za pomoc i za fotoreportażyk. Witamy na Forum! :)

: 04 kwie 2006, 10:36
autor: Przemek
Według najświeższych informacji z Ornety, remont naszych pojazdów jest już na ukończeniu. Drezna ręczna jest już gotowa-zostały zlikwidowane luzy, dokonano napraw spawalniczych w obrębie układu napędowego jak też konstrukcji nosnej, metodą napawania uzupełniono braki w uzębieniu zębatek, i oprócz tego wykonano nawet poprawnki lakiernicze. Drezyna silnikowa jest prawie gotowa, dostała nawet nowy akumulator!!!!
Czekamy tylko na nowy przerywacz zapłonu, który bedzie sprowadzony dziś lub jutro.
W związku z powyższym możemy przyjąć, że pierwsze jazdy odbędą się w przyszłym tygodniu, w czwartek lub w piątek-dokładny termin jeszcze uzgodnimy tak oby wszyscy zainteresowani mogli w tym uczestniczyć.

: 11 kwie 2006, 09:28
autor: Przemek
ACHTUNG!!!

W najbliższy piątek, o godz 12.00 na terenie Fabryki srub w Ornecie nastąpią jazdy próbno-odbiorcze wyremontowanych drezyn klubowych. Jesli uda się załatwić formalności, to wyjedziemy także na szlak w celu jego wstępnego rozpoznania. Koledzy z Olszyna chcący uczestniczyć w tej akcji, proszeni są o kontakt z Tomkiem, który ma jeszcze 3 wolne miejsca w samochodzie.

: 11 kwie 2006, 22:56
autor: Tomek
Wyjazd z Olsztyna o 11.00. Skąd? To ustalę z zainteresowanymi.

: 11 kwie 2006, 23:03
autor: Adam Dąbrowski
Ja się niestety nie wyrobię, być może w piątek będę dopiero wracał do Olsztyna. W każdym razie ekipie eksploracyjnej życzę powodzenia: dobrego silnika i dobrych torów! :D

Pozdrówka! ;)

: 12 kwie 2006, 21:41
autor: Tomek
Mam jeszcze dwa miejsca.

: 12 kwie 2006, 22:21
autor: Paweł
Ja się przejadę z Morąga.
Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś przybliżył mi gdzie dokładnie w Ornecie znajduje się fabryka śrub.

: 13 kwie 2006, 10:12
autor: Sebastian Marszał
Ciekaw jestem jak wypadną jazdy testowe zamierzam sprawdzić ją szczegółowo

: 13 kwie 2006, 14:22
autor: Tomek
Mam jeszcze tylko jedno miejsce. Mamy załatwione już też zezwolenie z PLK na przejazd przez stację.

: 13 kwie 2006, 23:32
autor: Tomek
Jako, że już nie siądę do kompa przed wyjazdem, niniejszym zamykam forumowy nabór chętnych na jutrzejszy wyjazd do Ornety. Zostało jedno miejsce.

Last Minute od teraz jedynie na telefon :D

: 14 kwie 2006, 19:35
autor: Sebastian Marszał
Dziś byliśmy w Ornecie Pan Burmistrz zadowolony wyjazd udany super bocznica i warto tma jeżdzic i współpracować z Panem Burmistrzem. To tak po któtce

: 14 kwie 2006, 22:44
autor: Przemek
Tak, to był udany dzień, pełen pozytywnych wrażeń. Rano niestety nic tego nie zapowiadało, bowiem obudził mnie deszcz siekący po szybach. Ochota do jazdy w takich warunkch od razu mi przeszła, no chyba że zabrałbym ze sobą swój skórzany strój na motor i kask. :D Na szczęście chłopaki, a zwłaszcza Sebastian wykazali więcej optymiszmu, i nie chcieli słyszeć o zmianach terminu. Tak więc około 12 zameldowalismy się w orneckiej Fabryce śrub, i naszym oczom ukazały się nasze wyremontowane drezyny. Drezyna silnikowa oprócz prac które już opisałem wzbogaciła się o dodatkową ławeczkę, dzięki temu można jeździć nie w dwia jak dotychaczas a cztery osoby. Jeszcze na hali produkcyjnej zpróbowaliśmy ją odpalić i niespodzianka- odpaliła od pierwszego kopniaka! Nasz pojazd został wypachany na dwór, gdzie po ustawieniu na tory Sebastian przejechał pierwsze kilka metrów. W międzyczasie przestało padać, więc postanowilismy, że jedziemy na dawny słobicki szlak. Zadzwonilismy w międzyczasie do Pana Burmistrza, który po jakimś czasie do nas dołączył. Brama od zakładu została otwarta i wyjazd na szlak przed nami był otwarty! Nie nadługo jednak, bo po przjechaniu klikudziesięciu metrów natrafilismy na blokadę w postaci zwalonych pni drzew i kupy chrustu. Pnie zostały odrzucone na bok, ale wokół kupy chrustu dl-ke trzeba było przenieść. Dalej nic już nie stało na przeszkodzie, przed nami były ustawione jak trzeba zwrotnice i wyjazd na szlak w stronę lotniska, a daniej Słobit. Na drezynę kierowaną przez Sebastiana wsiadł pan Burmistrz i pojechali na rekonesans szlaku. MY czyli Ja, Tomek, Arek Paweł i Darek, szlismy piechotą, wykorzystując to na szybkie docinanie skrajni (Arek) i pracę ziemne (TOmeK) oraz ocenę stanu nawierzchni(Tomek). w ten sposób doszliśmy aż za wiadukt na szosie Morąskiej, gdzie napotkalismy wracających Zwiadowców Drezynowych. Jak się okazało za Drwęcznem na torze wyrosły pokażne samosiejki, unimożliwiające wjazd na lotnisko. za to stan mostu określono jako dobry, nie brakuje podobno na nim nawierzchni kładek. Po tym na raty wrócilicmy drezyną do Ornety, i po zamknięciu jej w zakładzie wrócilismy do domów. Drezyna jest zrobina na tip top, mucha nie siada! Silnik pracuje równiutko i pali od pierwszego kopa! Zero problemów technicznych. Musimy jeszcze wypróbować machajkę ,ale na sto procent jest zrobiona tak samo dobrze jak spalinówka. Po dzisiejszym spotkaniu i objeździe mamy już konkreteniejszą wizję dalszego wykorzystania tej ciekawej i malowniczej linii, jednak o tym póznej. CDN...

Dziekujemy serdecznie dla Pana Wiesława Dobrowolskiego za profesjonalny remont i przegląd Drezyn oraz dla Pana Burmistrza Jarosława Koguta za wsparcie duchowe i finansowe całego przedsięwzięcia!

: 15 kwie 2006, 00:00
autor: Paweł
Wrzuciłem na serwer kilka dzisiejszych zdjęć:
http://orfi.uwm.edu.pl/~pioter/pablo/orneta/

Pozdrawiam